Mamis Region Baden AG

Hoii zäme
Ich be 37 us Niederrohrdorf und Neumami vonere 3 Monat alte Tochter :-) ich würd mich sehr freue anderi Mamis kennezlerne zum sich treffe, go spaziere und sich ustusche! Liebi Grüess Sarah

Kommentare

  • Hoi Sarah, i bi dSarina us Wettige, aber ändi jahr ziemer de uf fislisbach. ha e 2 jährigi tochter und im oktober chunnts 2. wür mi freue di kenne zlehre🤗
  • Hoi Sarina, schön vo der z ghöre und das freut mich! :-) be neu do, chamer au privati Nachrichte schribe oder den uf whatsapp wechsle?
  • Hoi zäme, ich bi au us wettige, 33i. Baby im Juli, wür mich au über en Ustusch freue!
  • hey @BiancaA ich bi au vo wettige. 2. baby chunnt im sept-okt. wür mi freue di kenne zlehre🤗😁
    BiancaA
  • hallo sarah1, ich ben au us niederohrdorf ond 38 johr alt. mini tochtet isch 8 mönet alt.
    lg rahel
  • Hi zäme. Bin vo spreiti und min bueb chond im november.
    Wär cool wenn mer eus mal würde treffe🤗
  • @muemel ha dir e nochricht gshribe. mir sind vo wettige
  • Glaube ich chome noni so ganz drus do... würd gern mit euch schriibe aber irgendwie funktioniere privati nachrichte ned... ha no en andere post gseh gha, mitere whatsappgruppe. Isch das di glich oder e 2.? Glaube wa wär eifacher zum gruppechat mache
  • i weiss nüt vonere whatsapp gruppe😁
  • Ich au ned, chönd ja eini starte :)
  • Also han mal e gruppe gmacht. Chönd mer au grad e nachricht schriibe, denn füeg ich eu dezue.
    079 812 27 25
    Wär cool wenn mer paar finde🤗
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum