Corona Impfung 💉

Wer von euch ist schon geimpft? Ich habe morgen den Termin. Und bin voll der Angsthase, habe voll Bammel vor einer allergischen Reaktion 🙈kann mir jemand einwenig die Angst nehmen!!!!

Kommentare

  • Hallo fargalla83
    I bi gester 2 te mau gimpft worde, als guet gange ke angscht, mir het beidi mal nume dr arm chli weh da me nid.
  • Schon eine weile geimpft. Hatte keinerlei symptome oder nebenwirkungen. Der arm spĂŒrt man ein wenig. Kenne wenige die mit leichtem fieber und mĂŒdigkeit darauf reagiert haben.
  • ein Mal geimpft und ich habe nicht mal den Arm wirklich gespĂŒhrt. Starrkrampf Impfung tat viel mehr weh. freue mich auf meinen zweiten Termin â˜ș
  • So gestern war mein Termin....fĂŒhlte mich nach der Impfung gut keine Schmerzen. Heute morgen starke Kreislaufprobleme, Kopfschmerzen, Schulter/ nackenschmerzen und der impfarm schmerz inzwischen auch extrem 🙈 welcher Impfstoff wurde euch gespritzt? Bei mir Moderna....hoffe die 2. ist weniger schlimm obwohl viele sagen die 2. sei schlimmerđŸ˜«
  • Hatte moderna, arm schmerzen und mĂŒdigkeit nach 24 h kurz etwas temperstur von 38 und wenig schĂŒttelfrost dann war der spuck vorbei
  • Ich hatte pfizer/biotech
  • Ich bin auch zweifach geimpft, mit Moderna. Schmerzender Arm und geschwollene Lymphknoten nach beiden Impfungen sowie einen Ausschlag an der Impfstelle. Nach der zweiten zusĂ€tzlich SchĂŒttelfrost, aber kein Fieber. Sonst gehts mir super. Keine grĂŒnen Ohren gewachsen 😉
  • Hallo zĂ€me
    Bin i de 17. SSW und ha mi zum impfe agmÀldet. Bi immer chli hin und her grisse obs die richtig Entscheidig isch i de SS
? Was sind euri Erfahrige..?
    Danke..🌾
  • Darf i frage, wieso me nid bis Ändi SS warte cha mit impfe? De Impfstoff isch ja neuartig u es fĂ€hle (ja bi Gottes Name) Langziitstudie fĂŒr evtl. ImpfschĂ€de. Isch eifach mini Meinig derzue. Wenn ihr ĂŒch unbedingt weit lah impfe, machet dass, aber wieso es Ungebornigs dem ussetze?
  • Hallo Schildchrötlimel
    Genau das isch es was mi au unsicher macht
min Gyn empfiehlt mers zwar z impfe aber ebe..ich bi unsicher da mer no kei Langzitstudie derzue hetâ€ŠđŸ€” und es isch jo bi jedem so individuell
mis BuchgfĂŒhl seit mer je lĂ€nger wie meh au lieber warte bis nach de SS

  • De los am beschte uf dis BuchgfĂŒhl. Schlussement sis no bis Ändi Jahr u de chasch Di ja de lah impfe. Auso ebe, mini Sicht vom Ganze đŸŒș
  • Hallo ZĂ€me đŸ€—Ich bi i de 23 SSW und lise sehr gĂ€rn au mit.

    Han letscht Wuche Kontrolle gha und mini FraueĂ€rztin hed mir grate sie z’mache. Es gahd vorallem drum chli ab z‘wĂ€ge öbs ĂŒbercho chöndsch oder eher ned. Schwierigs Thema. Au ich han mich noni defĂŒr oder degĂ€ge entschiede. Uf die eint Siite seid mini FraueĂ€rztin ganz klar dass z‘Amerika scho diversi Studie drĂŒbert gmacht worde sind - Impfe i de Schwangerschaft unds bis ez kei schwĂ€ri VerlĂ€uf gĂ€h hed. Mer muess halt scho au in betracht zieh, dass wenns hesch und en schwĂ€re Verlauf denn hĂ€tsch, das wahrschiindli um einiges schlimmer isch. Mini FA seid au, dass sie chli Angst hed vor dene „Long-Covid-FĂ€ll“ isch denn au ned toll wend a dem liidisch. Äh isch es hiin und es hĂ€r đŸ€Ș- ich bi au am ĂŒberlegge, seli oder seli ned. Ich han mir ez ĂŒberleid, dass ich mal en Antigen Bluettescht mache, de weisi öbine allefalls scho gha ha oder ned. Falls de positiv isch, impf ich mich ned und falls er negativ isch, gahd s‘studiere wiiter 😅
  • Hallo Ihr Liebe

    Also ich bi sowas vo gÀge d'Impfig.
    Ich möcht schwanger wÀrde und los mich nit impfe au wenn mir das d'frÀueÀrztin empfiehlt. Chönt au Sie, dass es no das Johr Pflicht in dr Schwangerschaft si wird. Het FrÀueÀrztin, minere Kollegin gseit.

    Hinterfroged Euch doch mol, jetzt wo Sich vieli Impfe lo hÀnd, wird uf eimol alles besser??!!!Mi redet scho vom Àndi dr Pandemi.....und Eures ungeborene Gschöpfli isch unschuldig und cha sich nit wehre. Bitteee nit...Bi sÀlber positiv mit Symptome gsi. Minere Schwiegermuetter 68 is sowas vo schlÀcht gange, nach dere Impfig. Ich ha sehr respekt dervo.

    Alles gueti Mischi.

    Lg

  • I bi au no am ĂŒberlege weg em impfe ide Schwangerschaft. Es git tatsĂ€chlich scho mehreri Studie, nöd nur vo Amerika, bisher sind kei Problem uftrette. Bi do mit mehrere Ärzt am rede... und au mir wirds empfohle.

    Grad sind i mim Umfeld so viel ganz schwer a Corona erchrankt und einigi liedet au noch drĂŒ mönet no drunder. Isch bi so schwere VerlĂ€uf denn au fĂŒrs Baby sehr gföhrlich.

    Wiederum sind alli impfige harmlos verlaufe. Wenns mol Nebewirkige geh hÀt dÀnn sinds noch zwei TÀg verbi gsi.

    Isch also e abwÀge weles Risiko me eher igoh wöt.
    Weiss es au no nöd 😕
  • @Mahal Hettisch du Links zu dene Studie? Ich ha au en Kinderwunsch und la mi aktuell nöd impfe.
  • Ui do mueni mol noluege. Min Arzt isch do de Profi und hĂ€t mir viel erklĂ€rt und zeiget.

    Was spricht denn degege di impfe loh wennt nonig schwanger bisch?
  • Mir diskutiere das thema im gschĂ€fft au immer wieder ob impfe lo oder nid... und mir wo no e kinderwunsch hĂ€nn,sind uns unsicher,wells schinbar nid ganz klar isch,ob das ganze evtl unfruchtbar macht.... ich wird sicher warte,bis i fertig mit dr Kinderplanig bi
  • I bi au schwanger ide 21 wuche jetzt und hans mr au ĂŒberlegt.. aber bi eher skeptisch u machs nit. Mini fraueĂ€rztin het gseit es wird empfohle aber si selber wĂŒrds au nit mache isch eifach zu unsicher das ganze.. verallem hani jetzt glese wie lang so e impfig hebt.. nach 6 monat muesstisch jo wieder neu impfe lo chas jo echt nit si. Aber klar vo dem virus ha i au mega respekt wenn nit weisch wie dr verlauf isch.. isch ech schwierig.. cha me das mache mit dem antigen bluettest ? Das ha i au mol denkt wer no e guedi sach
  • Wege Studie und UfklĂ€rig: https://www.google.com/amp/s/www.refinery29.com/amp/de-de/2021/06/10504661/schwangerschaft-corona-impfung-risiken-sicherheit

    I dem Artikel sind vieli Verlinkige wo me selber noforsche und es nohprĂŒefe cha.

    Z.B. sind SchÀde ade Plazenta nur bi Coronainfektion selber e gfohr. Bi de Impfige isch nie was passiert.
    De Wirkstoff macht au definitiv nöd unfruchtbar, wieso au?


    Ich möcht betone, dass i do niemer ĂŒberrede wöt, nur mini eigene Informatione mit eu teile 😊


    Usserdem cha me au nöd bi jedem Arzt uf e fachlichi Uskunft hoffe. Mini FraueĂ€rztin weiss z.B. gar nĂŒt ĂŒber d'Impfig, Forschig und s'Virus selber.
    HĂ€t viel "ghört" und "glaubt", weiss aber nĂŒt. Zitat: De Impfstoff seg glaub nur an e paar Brasilianer testet worde bevors zuegloh worde isch.

    *hust*

    Drum lueget noch wĂŒsseschaftliche UskĂŒnft, nöd jede Arzt, Chemiker oder was au immer weiss ĂŒber alles bscheid nur wells sin Bruef isch. Er mue sich scho au intensiv demit beschĂ€ftige 😉
  • Danke @Mahal aber ich wart trotzdem no mit impfe😊
  • @jassiDe Angigen Bluettescht chasch bim Husarzt mache. Ha mich ez noni agmĂ€ldet, has aber no die Wuche bor. Mach di eifach gfasst druuf, dass sie wend wĂŒsse wieso du dĂ€ wottsch.
    Mini Kollegin isch vo de MPA gfragt worde wieso sie de mache well - de hed sie gseid: gĂ€ng sie nĂŒt ah, will sĂ€lber zahle mĂŒess sie ne ja eh 😅
    Wo sie rĂ€cht hed, hed sie rĂ€cht. đŸ€Ł Also nime mal ah, dass das unkompliziert mache lah chasch. Choschtet glaub um die 100.-.
  • 757c38e0-c87b-11eb-8efd-7babb5bd8f1c.jpegAuso i wirde mi ir 15. wuche o la impfe. Bi o lang unsicher gsi, aber womi nĂ€r grĂŒndlech ha informiert, muesi sĂ€ge, ischs mr e ds heisse, ds risiko vore infektion mit au de schlimme folge idsgah. Es isch ja e totimpfstoff u settig werde ja scho lang lang o bi schwangere verwendet. Aber ja, jedi söu nach ihrem buuchgfĂŒehl gah. HĂ€tti vor dr ss chönne impfe, hĂ€ttis sicher no denn gmacht.
  • @Schneewittli ish Ă€be ke totimpfstoff sondern e teil vode DNA vom virus wos eim inelönd. darum bin ich da au skeptisch gegeĂŒberđŸ€”
  • 1372b3c0-c882-11eb-8efd-7babb5bd8f1c.jpegAuso i bi ke chemikerin oder laborantin, ha sicher nid ds grösste fachwĂŒsse, aber wasi so ha usegfunde, isches nur dr bouplan vom virus wo nĂ€r dr körper erkennt u das geit o viu weniger wit als dert wod dna isch, auso gar nĂŒt lebendigs. Aber Ă€be, me fingt uf jedes argument es gegeargument, drum isches so schwierigđŸ€­
  • Es isch leider so, das uf Grund vo de Impfig sehr viel Fraue ihres Chind verlore hend. Drum klar gege e Impfig.
  • Sorry, jetzt muesi doch nu schnell eppis frage. @werweiss fo wo hesch denn du die quelle? Hani no nie ghört & glaub so eppis eifach so zsege, ohni quelle zsege findi chli en heisse

  • DankĂ€ fĂŒr de Link @Mahal. Ich weiss guet Bescheid wie de Impfstoff funktioniert. Ich ha bekannti vo i dere Branche schaffed. Und mir eigentlich d Angst gno hĂ€nd vo dem Impfstoff. Trotzdem seid mis BuchgfĂŒhl; Machs nöd dim Baby zlieb đŸ€·â€â™€ïž Kei Ahnig. Ich bruche eifach no meh Sicherheit bezĂŒglich de Langziitfolge und die Frage cha niemert beantworte. Viellicht entscheidi imene halbe Jahr anders. Wer weiss. Jede söll fĂŒr sich abwĂ€ge was fĂŒr eim stimmt und den entscheide.
  • De Antigen Test koschtet zwĂŒsche 60.- bis 80.- isch mir gseit woder vor zwei Wuche bim Huusarzt. Muesch eifach druf bestah denn macheds ihn.
  • @werweiss das isch kei evidenzbasierti studie. Wemes googlet staht eifach „keine evidenz“ zu dere studie.
  • @Miette Du ja jede wie er will. Jede het sini meinig & i akzeptier anderi meinige. FĂŒr mich isch aber klar das i sie nöd wird mache.
  • @werweiss Ich hinnerfrage dini meinig ja nit. Ich hinnerfrage nur die quelle. Geit mier nur drum, dass so ussage eifach heikel si, wemes nit mit ebidenzbasierte quelle hinnerleit.

    Isch ja vollkommen in ordnig zsege, nei ich la mi nit lo impfe. Ich persönlich wĂŒrds mer au sehr guet uberlegge, we ich i der situation wĂ€r.
  • @werweiss Entschuldige, aber das ist völliger Blödsinn. Diese Behauptung kursiert seit langem in den sozialen Medien und stammt ursprĂŒnglich vermutlich von einer britischen Seite, die fĂŒr ihre Fehlinformationen bekannt ist. Habe den Namen gerade nicht im Kopf. Sollte man aber finden können.


    Ich bi do ganz bi dir.
    Miette schrieb: »
    Isch ja vollkommen in ordnig zsege, nei ich la mi nit lo impfe. Ich persönlich wĂŒrds mer au sehr guet uberlegge, we ich i der situation wĂ€r.


    Soti Ussagene sind eifach extrem gföhrlich, wells nöd nur verunsicheret sondern Angst macht. Do sött Quelle scho debi si und nöd vo irgendwelche Zitige.

    Edit. Wenn me nöd merkt dass me dĂŒtsch schriebt đŸ˜…đŸ€Ł
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum