August Mamis 2014

1356

Kommentare

  • Fröie mi o scho seehr, ufds shoppe!! :-)
  • Suenneli4 das gloubi ;) i ha eifach gseit i wöu nid no me zügle :)
  • Babyzimmer hämmer jah scho, wird eifach umgstaltet vo bueb uuf meitli. Mir sind etz vorzue eifach immer chlii am öppis kaufe wemmer gad öppis gsehnd.

    Wie wiit sinder etz?
    Ich bi hüt 19+2
  • I bi 16+6!
    Mir hei ts Glück dasmer relativ viel gschänkt überchömä u mir hei eifach gseit dasmer ou ohni Babysache gnue zum schleppä hei
  • Ja, Shibasa, das gloubi dir... Das würdi o nid angers mache...
    I bi 15+3
  • Hey Mamis wie geits Öich? :)
  • Hallo mir gahts guet:-) wie gahts dir??
  • Mir gahts au guet, kämpfe aber extrem mit trochner huut selber?

    22+3
  • Hoi zäme... Mir geits itz o super, mues nüm erbräche u füehle mi rächt fit... Wi geits dir Shibasa?
  • I han Extrem trochni, juckendi Huut und ha wieder extrem müeh mit schlafä. Ok ts schlafe cha drmit ts düe ha das i de nächste 4-6 wuche relativ viu los isch bi üs! Dr buch wird geng grösser u mir gseh dr zwärg scho stüpfe u böxle :)
  • Shibasa, was machsch geg die trochni huut? Ha bis etz ebe nüt gfunde wo einigermasse hilft :(
  • Also die normale bodylotions chani o vergässe. I ha itz so genannti Bodybutter hiuft super u schmöckt guet :)
  • Nützt bi mir ebe au nüt :( sit geschtert hetts au im gsicht ahgfange
  • Phuu de weisi ou nid. I schmiere mi haut o 2-4 mau am tag ih
  • Das mit dem trockenen hut han i au kah jetzt isch es viel besser:-) mi arzt hät mir e speziele hutcreme geh für sehr trockene haut!! Nur han i sit gester am buchnabel so rötig vo pircing:-( han i mal weggno und mit bepathen i cremet:-)
  • hallo zeme ha am 12.august et und wür mich freue weni mich oi aschlüsse dörft :)
  • Willkommen jessy:-)
  • Huhu jessy ;)
  • wo wohned ihr so und wie alt sind ihr ?
  • Ich bi 30 wohne in worb bei bern und du?
  • I wohne abem 1.6 in fulebach/SO u bi 27 :)
  • Ich bi 23gi und wohne z rhyfelde im aargau
  • ich bi 19ni und wohne grad nebed olten (starrkirch-wil) SO
  • Jessy0445 das währ ja den nid wit wäg vo mir ;)
  • genau :) den chöntemer ja mal es kafi go trinkä :)
  • Genau ;) abem 1. juni chöimer das gärn i ahgriff näh. :) oder mir mache im juli es babyforumsträffe bi mir :)
  • Hoi zämä !
    Bin 36 gi wird zum erschte mol mammi und chum us em Thurgau !
  • So üsem Buchzwärg geits guet. Es wird 100% ä Bueb :)
  • Gratuliere. Name händer au scho?
  • Ja Name hemmer scho länger :) Sören Bryan :)
  • Hallo,

    Ich habe einen tollen Tip für euch "Fast-Mamis" :

    Eine Baby Shower Party ist eine wunderschöne Möglichkeit, gemeinsam mit Freundinnen und Familienmitgliedern die Vorfreude auf das kommende Kind zu feiern. Im Mittelpunkt steht die Schwangere, die sich von Ihren Liebsten richtig verwöhnen lassen kann.
    Es werden Geschenke ausgetauscht, Spiele gespielt und tolle Erinnerungen mit nach Hause genommen.

    Bei uns ist deine Baby Shower Party fix fertig geplant. An diesem Abend lassen wir die Männer mit ihrem Fussball zu Hause, während wir nur unter Frauen das Baby-Glück feiern. Zusammen mit anderen werdenden Müttern und deren Freundinnen kannst du dich über das Elternsein austauschen und neue Kontakte knüpfen. Die perfekte Location haben wir bereits für dich ausgesucht und bezaubernd dekoriert. Bei traumhaftem Ambiente verwöhnen wir dich mit einem köstlichen Essen und für gute Unterhaltung ist gesorgt. Nebst den klassischen "Baby Shower Party Spielen" erwartet dich eine weitere Überraschung.

    Unsere erste Baby Shower Party findet am Donnerstag 5. Juni 2014 statt. Weitere Daten folgen! Anmeldeschluss ist Freitag 9. Mai 2014.


    Melde dich noch heute an unter: www.babyshower-party.com
  • Muss das nun in jeden Thread?!?!?!?!?!
  • hoi Mamis, Wie gahts eu? Keini Beschwerde? Ich bi hüt 27+2
  • Mir gahts tip top :) bin jetzt 24+6 :) und dir?
  • Wenni viel unterwegs bi hanni ruggeweh aber süscht isch alles super
  • Habe mir vor zwei Wochen wegen Rückenschmerzen einen Stützgurt von Anita gekauft (in der 33. Woche etwa) . Mit hilfts! Grad wenn ich länger laufen muss oder lange sitzen...hatte vorher immer Rückenschmerzen, jetzt nur noch, wenn ich den Gurt nicht trage!
  • Hey mamis wie geits euch? I bi totau erchältet u ha hüt mini FÄ vergässe ts Frage obi min Nasespray (Triofan) glich darf bruuche :(
  • Heey. Mir gahts guet. Oh nei, gueti besserig. Aso dr chinderspray vo triofan chasch ne aber dr normal söttisch glaubs nöd. Hett uuf all fäll min arzt gseit
  • muckelmuckel

    313

    Symbol
    bearbeitet 6. 06. 2014, 12:29
    Ich empfehle euch die App embryotox. Da kann man selbst nach Wirkstoffen und Medis schauen. Auch praktisch, wenn man das Gefühl hat, die in der Apotheke haben einem was falsches gegeben...
  • Danke Muckel. Auf die in der Apo geh ich nicht mehr die meinte sogar dass ich keine Dafalgan nehmen darf.
  • Xylo Mepha isch erloubt, bi o mega ercheutet gsi, u ha chuum no chönne schnuufe... Sötschne haut nid z hüfig uds lang bruche, aber fürds Baby isch besser, we du guet chasch schnufe... Gueti Besserig...
  • ShibasaShibasa

    684

    bearbeitet 9. 06. 2014, 09:51
    Danke mittlerwile geits mr besser. I vertrage äbä nüt ussert Triofan :( i überchume vo auem angere geng grad Naseblüete, egau wie wo was ;(

    Itz machtmer eifach d Wermi dusse ts schaffe. Phüüüü no nie so problem gha mit chli wärmi. Aber houptsach dr chlii isch fit u munter u das ischer :)
  • Bi mir nützt au jur Triofan. In dr ss darfsch Triofan Baby benutze,das schadet dim chline nid.
  • Ja d fä hetmer gseit i dörfi das woni heig Problemlos bruche. Eifach nid ts viu u nid ts lang. Has jetzt 3x brucht u es isch viu viu besser worde
  • Jo ebe. Und bisch jo nüm im 1.trimester wos am meiste schadet.
    Heits gli gschafft ;-)
  • Gli?? Bi mir geits no 10 Wuche ;) u wes so witer geit gani uf Alaska ;)
  • Säg nüt, di Hitz u ma d Sunne nid so verlide, ga gloub am Schatte nah... Bi hüt mehrmals im See gsi-herrlech...
  • I bi nume schnäu id Aare gstange gester :) ha am maa gseit mir müesse dr Vermieter frage obi e Pool dörf ufsteue ungerem Nussboum :) dä seit sicher nid nei
  • hallo Mamis, ich suche 2-3 Schwangere Frauen, mehr info schicke ich per mail falls jemand I teresse hat.. ;-)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum