Mamis zum abmachen in Volketswil und Umgebung

Hallo zäme. Ich han im Mai mis erste chind becho und sueche jetzt i minere umgebig mamis zum abmache, spatziere...

Kommentare

  • hoi indira. mir sind vo brüttiselle. mini töchtere sind 2 1/2 jahr und 7 mönet. ich bin 29gi. mir würed ois freue 😊
  • indira schrieb: »
    Hallo zäme. Ich han im Mai mis erste chind becho und sueche jetzt i minere umgebig mamis zum abmache, spatziere...

    Huhuu Indira
    Mini Tochter (15 mt) und ich sind vo Uster und freued eus immer zum anderi mamis und kind kennelerne😊 meld dich doch bi interesse😊
  • Hallo
    Mir (36gi und 1) sind vo Oetwil am See und würded eus über neui Bekanntschafte freue. Sind gern am spaziere, plaudere etc.

  • Hoi Indira

    Ich suche auch nach Mamis in der Umgebung Volketswil. Meine Tochter ist im Juni eins geworden. Falls du noch immer jemanden suchst, melde dich gerne bei mir. Wir würden uns
    freuen.

    Liebe Grüsse

    Karin
  • Ist hier jemand noch aktiv?
    Karin5
  • Heyy Andrea

    War eine Zeit nicht im Forum, da sich irgendwie niemand gemeldet hat. Suche aber immernoch nach jemanden zum Austausch hier in Volketswil oder Schwerzenbach. Kommst du aus der Nähe?

    Liebe Grüsse Karin
  • Hallo, han dir am 31.7. per chat gschriebe. 🙈 aber isch glaubs nie acho!
    Wohne au in volki und han zwei meitli, die eint isch 2,5 ubd die chli 5mönet alt!

    Bin au immer debi zum ufen spielplatz gha! 😊
  • Hoi Karin,
    Häsch du mini nachricht übercho? Bin nöd sicher öb das funktioniert hät 🤣🙈Liebe Gruess Andrea
  • Hallo, mir sind vo Brüttiselle, aber flexibel.. Mini Chind sind 3 und 7 Mönet alt und mir freued üs immer über neui Kontäkt.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum