1. Trimester und SS, wer noch? 😊💖

Hello liebi wärdende Mamis! I bi zur Zyt 8+5 u es isch mini ersti SS weshaub i mir gern es paar Froue würd sueche, wo gad zgliche düre mache zum sech chli ustuusche. Freue mi uf eui Berichte! 🥰😃

Kommentare

  • Hallo
    Ich bin 7+5 doch mini 2 SS und würd mich freue für ustusche etc
  • @Nunu Sehr gern 😊 schön di kenne zlerne!
  • Cool häsch gschriebe😀Wie ghats dir bis jetzt ih de SS
  • @Nunu Ganz okay körperlech. Nur Übelkeit am morge und mengisch chli Rückeweh 🙈 mit der Psyche hani me zkämpfe, ha enormi Stimmigsschwankige und Usbrüch übere Tag verteilt und machemer viel Sorge 🙄 Und dir?
  • Usert Uebelkeit und extremi Müdigkeit ghats mir sehr guet😀Oh jeh da kann ich mir vorstelle dass da sicher müehsam isch doch weisch du isch da die ganzi SS oder die erste 12 WO mit de Schwankige
  • @Nunu kei anig imfall! isch gloub vo Frau zu Frau unterschiedlech 🙈 simer mal gspannt wies bi üs isch 🙄😂 wenn hesch du der nechst Termin und wie geids der schüsch seelisch?
  • Min erste FA Termin ha ich am 27.8
    Den bin ich genau 10+0 und du??
    Mir ghats würklich guet seelisch und psychisch ha gar nüd
    S‘Einzige wo mi nervt isch d‘Uebelkeit da find ich extrem müehsam den bi de 1 SS ha ich da nöd gha
  • @Nunu i ha mini am 25.8. ir knapp 12. wuche ☺️ Jaa i bi oft müed und ha am abe rückeweh weui bim schaffe lang muess stah :/ und dstimmigsschwankige. Und schüsch die ganze Sorge wome haut het ir erste SS 🙄 vorauem, isches bi üs unplanet u mir si komplett unvorbereitet.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum