Erfahrig mit Medikament Cytotec

Hoi zämme
I han leider mini 2 Fehlgeburt müesse erlebe. In de 8 Wuche hets ♥ nümi gschlage... Bin jetzt in 11 Wuche. Sit Donnstig Bluet ich aber nit viel.
Hüt bi de Kontrolle het me sEmbryo no gseh.. Jetzt muess i Medikament Cytotec vaginal näh damit i Afang stark zbluete.
I möcht kei Usschabig ha. Han kei gueti Erfahrig gmacht.
Het öper Erfahrig mit Cytotec gmacht?
Händ Ihr stark bluetet?
Isch alles usecho?
Wie isch es mit de Schmerze gsi?

Kommentare

  • Hoi hoi has au met cytotec gmacht esch sehr guet gange. Ha grad vell schmerzmedis ine ghaue und ha 6 stund uf bluetige gwartet. Ha de no oral mösse ihnäh noch 3 stund und de eschs losgange. Noch 6-8 stund eschs döre gseh, alles dusse zum glöck
  • Blüete duets heftig aber das bruchts jo. Und nochher hani guet 10-14 tag wiiter blüetet eifach wie en mens. Nochher grad weder en normale zyklus
  • @bireweggli danke für dini Nochricht. I han jetzt nur Tablette becho vaginal. Er het gseit i söll 2 Tablette näh und den wenn i 24 Stund spöter nit bluete nomol 2 Tablette näh..i bi gspannt wie's be mir. Und jetzt hesch e normale Zyklus mit normal Bluetig?
  • Jz beni noch 2 johr endlich weder schwanger. Aber jo ha nochher en normale zyklus gha. Die vaginale chönnt mer au ihnäh. Jede arzt macht das chli anderst. Ech ha sie vaginal gnoh be häre gläge aber wos ned gwirkt hed hani sie oral mösse näh und de hani avo fenster putze und de eschs cho. Du blüetisch jo scho de bruchts vellecht nömme so vell😊
  • Liebi @lachuli zersch tuets mir vo herze leid das du das muesch erläbe. Ganz viel Kraft für die zyt. Ich han im Januar 20 ide 6 SSW en FG gah. Bi mir isches selber abgange. Han aber nochher glich no Cytotec müesse nä (Vaginal) damit sicher alles use chunt. Han nach inahm no zwe Woche bluetige gah.
  • Hallo und wünsche Dir viu Kraft.
    Habe letztes Jahr im Oktober auch einen Missed Abort gehabt und weil ich keinen Blutungen gehabt habe musste Cytotec nehmen.Gleichfalls innerhalb 6 Stunden war die größte Teil draußen und musste die Tabletten 5 Tagen lang nehmen.Mir ist es körperlich schlecht gegangen am Schluss und habe die Medikamentation abgebrochen (nach Absprache mit der Arzt).
    Zum Glück nichts mehr drinnen gsi und nach 3 Zyklus durften wir im Januar wieder probieren .Nun bin schwanger seit 01.03.2021 und wenn alles gut geht dann haben wir Anfang Dezember üses kline Würmli 🙂
    Wünsche Dir alles alles Gute und viel Glück für eine spätere gesunde Schwangerschaft.
  • @Eni musstest du die Tablette vaginal nehmen? Mir hat der FA gesagt zwei Tabletten tief in die Vagina einführen. 24h warten und wenn keine Blutung kommt den Vorgang wiederholen... Von mehreren Tagen hat er mir nichts gesagt. Schön hat es bei Euch wieder geklappt 🥰 ich bin dann schon gespannt auf die Kontrolle bei meinen FA...
  • Ich weiß nicht mehr leider…aber war eine höchere Dosis wie ich mich erinnere..Denke schon dass ich musste vaginal einführen.
    So wie ich weiß kann man Cytotec an beide Weg einsetzen.
  • Habe auch nach einer Missed Abortion Cytotec genommen. So harmlos wie beschrieben ist das leider nicht. Es gibt Menschen wie ich, die auf das Medikament schlecht reagieren. Ich hatte die schlimmsten Schmerzen meines Lebens. Schlimmer als beide Geburten zusammen und sehr starke Blutungen musste dann ins Spital und eine Notacurettage machen, weil doch nicht alles draussen war. Hoffe bei dir geht es ohne Komplikationen.
  • Ja leider jede Körper ist anders.Bin froh habe gut reagiert.Aber am Schluss musste auch früher aufhören mit der Einnahme.War sehr schwach nach 5 Tagen schmerzen und Blutungen.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum