Neu hier

Hallo zusammen:)
Ich bin neu hier, heisse Sarah, komme aus dem Kanton Zürich und das ist meine erste Schwangerschaft🤗
Ich bin momentan in der 5 ssw+ 5 Tage und hatte gestern meinen ersten Ultraschall.
Jedoch sieht man gar nichts ausser die Fruchthöhle:/
Der Arzt meinte, dass es vielleicht noch sehr früh ist um etwas zu sehen dennoch bin ich mir unsicher, da ich fast keine Schwangerschaftssymptome habe. Hat jemand etwas ähnliches erlebt?
p6jm9ujqo0uy.jpg

Kommentare

  • Hei liebi Sarah. Das isch ganz normau. Du wirsch ersch ir 7. ssw öppis gseh mach der keni Sorge ☺️ jedi SS isch angers. Hesch de gar keni Symptom? lg
    April2022
  • Heii danke für dini schnelli antwort😊
    Doch also es zieh ide brüst, stimmigsschwankige, hül öfters wege chlinigkeite😅 und chas ned ha wenn eper nebed mir raucht, denn wird mir schlecht aber sust eig nix
  • Hey Sarah :) ich bin momentan mitem 2. Kind schwanger ide 15. ssw…mach der kei Sorge, am Ahfang gseht mer nie viel..wirsch erstunt si, was nöchst mal defür scho gsehsch🥰 bi mir sind Symptom amel ab de 7./8. wuche cho :) chan aber au si dass praktisch kei ha wirsch..isch sooooo unterschiedlich vo Frau zu Frau und SS zu SS :) LG
    April2022
  • Hallo Sarah. Ich bin nun in der 27. SSW. Wären meine Mens nicht ausgeblieben vor ein paar Monaten, hätte ich gar nicht gemerkt schwanger zu sein 😟. Bis heute hab ich keine typischen Symptome, nur mein Bauch der immer grösser wird 😊. Mach dir da mal keine Sorgen, es kommt alles gut und du wirst dein kleines Wunder noch früh genug sehen. Lg Laura
    April2022
  • Danke laura das beruhigt mi mega😊
  • Liebe LaHappy, es ist mir anfangs ähnlich ergangen hätte nie gedacht das ich schwanger bin😅 danke dass du deine Erfahrungen mit mir teilst😊 und viel Glück mit deinem kleinen Wunder❤
  • @April2022 seg nüt hät o niemaus dermit grechnet! aber bi mir isches am Afang eifach sones Gfüu gsi, u ner hei dSymptom agfange. Das chunt sicher guet ☺️
    April2022
  • Ich han au so früeh en US gha well mer nid gwüsst hend wenn das die letscht Periode gsi isch (da nach abstille direkt SS) und mer het au so wenig gse wie bi dir, bin glich wit gsi. Ez ide 32 SSW😊
    April2022
  • Liebi niggeli, danke ds macht mer hoffnig😊
  • Heii leute mini vermuetig het sich höchstwahrschindli bestätigt, ih blüete sit gestern obet, han morn min Arzttermin zum luege ob alles dusse isch. Aber danke nomol für euri beruhigende worte.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum