Windeleimer

Hallo zämme. Da hets sicher scho einigi Mamis. Ich bechumme mis 1. Kind und ein wichtige Punkt isch sicher en Windeleimer.
Aber welli sind guet? Sprich, welli hend gnue "Füllmengi" aber stinket denn au ned? Prislich ischmer da recht egal, hauptsach es möttet wenig😅
lg

Kommentare

  • Aso i muess jetz ganz ehrlich säge, eini vo de sinnlosischte Aschaffige für üses Chind isch de Windeleimer gsi 😅
    Schlussendlich heimer parfümierti windelsäckli brucht und hei d windle denne jewiels nachem wickle direkt i dem säckli i küdder gheit. Und es het nie nach volle windle gschmöckt😄
    MamiAargauCeleste
  • Ja @AnDu88
    Das hani leider erscht zspäät gmerkt .. de windeleimer liegt jetzt nur als Staubfänger im Zimmer 😁😅
    MamiAargau
  • ja das isch öpis vom überflüssigschte wo me sech cha aschaffe😅 unnötig
    MamiAargau
  • Mir hend de TOMMEE TIPPEE
    SANGENIC und benutzed de täglich😂 stinkt nöd und finde de praktisch
    MamiAargau
  • Ich fand den Geruch überhaupt nicht schlimm, als ich ausschließlich gestillt habe. Erst als beikost dazu kam, wurde der Geruch beim großen Geschäft unangenehm. Dafür verwenden wir einen getrennten mischmüllsack und stellen dem auf den balkon bei der Küche. Ich würde einfach abwarten bis das kleine geboren ist und dann schauen, jedes kleine Wesen ist individuell und eure Nasen ja auch :) alles gute!
    MamiAargau
  • Mir hend lang eifach es chübeli vode Ikea gha, wied Karolina1337 schribt solang gstillt keis Problem gsi. Mit Bichoscht behaput i h ez Mal jede stinkt. Mer hend eus eine zue tah und s isch richtig grusig gsi. Ez hemmer dusse es säckli fürd 💩 windle und die andere chömed normal in chübel.
    MamiAargau
  • Ich empfinds au wie Niggli & Karolina1337 schriibt. Ab Breichoscht verhebet kein Windeleimer meh vorallem wenn no Bodeheizig hesch 😷 Vorher langed es Chübeli ufem Wickeltisch. Es isch e unnötig Aschaffig 🙊
    MamiAargau
  • Händ au än sangenic und find en super, händ no das teil für drunter, dänn muess mer sich nöd so pucke und wäg dä bodeheizig isch au guet, mir spüeled dä chübel eifach bim leere no us
    MamiAargau
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum