Hebamme?

ShibasaShibasa

684

bearbeitet 16. 04. 2014, 16:54 in Schwangerschaft
Hey Ladys

Währ vo Eu het e Hebamme gha zur persöndleche Betreuig, vor u während dr Geburt? U wenn heiter sie zersch mau gha? ;)

Kommentare

  • ig ha eini gha u würd si bire nächste ss scho vo afang a kontaktiere! je ender desto besser. de hesch mau nochli angeri asichte!! u si wird eh zu dim meistbruchte nummero nachdr geburt hihi u je besser si kennsch desto meh vertroue finge i. aber suech dir uf au fäu eini wode vou vertrousch u häbdi o derfür eire z säge es passi nid fürdi i ha das o gmacht u bi mit mire hebi iz absolut meh aus z fride! i chas dir nur wermstens empfähle :)
  • i ha vom dokter us eini becho wo ir arztpraxis het akkupunktur gmacht wäg mim wasser.das isch öppä 2wuchä vorem geburtstermin gsi.när nar geburt isch no 2mau eini zuemer heicho...
  • @scandy bisch de so lang im spitau gsi? du hesch ja z arecht uf 10 täg hebamme (spitaltäg abzoge)
  • Ja bi üs chunt äbä no ts Problem das mir ja i 5-6 Wuche zügle, bi den ihr 27-28 Wuche. I ha bi mire erschte SS äbä ou eini gha wo när bir geburt u so o isch drbi gsi.
  • ...nei si het gmeint mües nüm cho,es louf aus so guet☺️...z aarächt hätti 5mau gha nachem ks
  • Ja ig ha o erscht eini nach dr Geburt gha u die isch Super gsi bim erschte chind bim nächschte nimi gloubs keni meh... Ha Au nid z Bedürfniss gha für eini vorher da isch gloubs Jedi frou chlei angersch
  • Mir isch zum bispil dr Arzt 10mal wichtiger gsi;)
  • mir ischs glich gangä wi nikki1701.mir het dr arzt o völlig glängt bis churz vordr geburt.aber äbe,jedi frou isch da angers.
    kollegin het scho e hebammä gha gli nachem positivä test.mues jedes chli säuber wüssä.
    nar geburt bi i aber zersch so unsicher u froh gsi das öpper no da isch gsi für jeglechi sorgä
  • Äs isch nid so dasi 100% druf ahgwiese bi ;) mis "problem" isch eifach i hät näbe mim Schatz no gärn öpperem im Geburtssaal wo mi u mini vorgschicht kennt u ig nid ganz so "allei" bi. Wiu mini FÄ macht leider kei Geburtsbegleitig me.
  • Wir hatten vor zwei Wochen einen privaten Geburtsvorbereitungskurs mit einer Hebamme, die auch in dem Spital arbeitet, in dem ich entbinden möchte. Sie arbeitet aber nur Teilzeit, also ist es unsicher, ob sie bei der Geburt dabei sein wird (und es gibt ja auch noch verschiedene Schichten etc). Sicher wird aber mein FA dazu gerufen, wenn die Geburt wirklich kurz bevor steht. Er ist gerne bei jeder "seiner" Geburten dabei.

    Wochenbettbetreuung macht die Hebamme von der Geburtsvorbereitung leider nicht. Für die Wochenbettbetreuung wurde mir empfohlen, schon jetzt eine Hebamme zu suchen. Da haben mir sowohl der Arzt als auch die Hebamme von der Geburtsvorbereitung Namen genannt. Für die Betreuung im Wochenbett (nach der Entlassung aus dem Spital) gibt es dann für die Hebammen einen gewissen Radius, den sie um ihren Wohnort "bedienen" dürfen, damit die Krankenkasse das noch zahlt. Da gibt es eine gute Webseite www.hebamme.ch mit einem Verzeichnis von Hebammen, was sie für Leistungen anbieten und einer Ortssuche.
  • mein fa war bei der geburt dabei,da es viele komplikationen gab,da war ich froh,dass ich noch jemanden kannte.aber die ss verlief stets unkompliziert,so dass ich keine hebi wollte.ich würde aber in diesem falle auch eine suchen wenn du jemanden dabei haben möchtest der dich kennt.ist beruhigender wenn etwas nicht so läuft wies sollte!
  • @ shibasa drum isch mir vo Afang a wichtig gsi e Arzt zha wo no Geburte macht ;) aber denke im Spital hets Super hebis im fall bi mir isch jetzt Jedi Super ifühlsam gsi u hami ufghobe gfühlt;)
  • Nikki duet mini ou aber äbä nume bis im juni :) u äbä dür mini vorgschicht hätti gärn es bekannts/vertrouts gsicht drbi. Ha das bim 1. äbä o gha aber dert ischmer aus organisiert worde dür d familieberatig.
  • Oh nei sooo schad das chani auso verstah isch mir o wichtig gsi es bekannts gsicht zha... U jetzt bini züglet u muess de one neue arzt finge hoffe de isch de o so guet:(
  • Ja e guete FA ts finge isch nid eifach. Mini FÄ währ de hammer aber äbä hört uf mit Geburtsbegleitig. :(
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum