🌺Sueche Mamis us de Umgäbig Winterthur/Frauefeld

Hallo Zäme ,
ich bin 33 und us de Region Winterthur. Mis Maitli isch gad 1 Jahr alt worde und mir heded u freud, neui Mamis und Kinde kennerzlerne . 🤗
Zum treffe , spiele, plaudere.
Liebi Grüessli 🌺

Kommentare

  • Hallo
    Mir wohnet zwüsche Frauenfeld und Winti
    Mini Tochter isch 21 Mönät und mir hättet also au Freud zum Mamis und Kinder kennezlerne
  • Hallo zäme
    ich werde s erste Mol Endi Johr Mami😍 aber wörd mich au freue neui Mamis känne z lerne! esch halt met Corona ned eifach, well au chum en Kurs vor Ort stattfindet ond wenn mer glich ned so es Gspröch chont.
  • Gell mid dem Corona isches so e Sach 🙈
  • Hoi
    Mein Sohn ist 17 Monate alt und wir würden uns sehr über ein Treffen freuen. Wohnen in Bassersdorf und würden die kommende Woche gern mal das Wunderland in Winterthur ausprobieren, falls sich jemand anschliessen möchte. ;)
  • Jo wörklich ned eifach… brucht eifach au vell Energie!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum