iqos heets

Jemand erfahrung mit IQOS während dem stillen ?

Kommentare

  • Also ich han mis Iqos nanig so lang und bin echt zfride demit... vorallem das mer ned so stinkt isch eh grosse Pluspunkt.

    Mini Kollegin hät werdem Stille demit ahgfange, was hätisch de für frage ? Den chani sie druff ahspräche 👍
  • Ich ha ebe au es iqos und han vor de schwangerschaft nur das graucht gha denn hani ufghört i de schwangerschaft jnd ez glustets mich ebe doch wieder chli🙈😬weiss aber ned obs schlau isch a zfange wenni no stille
  • Ich ha sie mal gfroged
    Sie seit :

    Isch o ungsund wel genau glich Nikotin id milch chunnt aber viil viil weniger schlimm als normali!! U zbeschte isch zstillä u när gad ga rucke nachdäm zchinä gässe het..u nid guet isch rucke u när stille!!

    Aber ebe besset wäri wenn gar ned


  • @yasc mee gohts gad genau gliech... Bi au die ganz zit am überlega öbi söll oder nid... Well es glustet mi meeega
  • Wie wärs mit dampfe? Und das ohni Nikotin? Denn händ ihr nur VG, PG und noch Wunsch Aroma, immer nonig gsund, aber definitiv unschädlich fürs Baby bim stille 😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum