Dezember mamis usem Aargau

lolla81lolla81

10

bearbeitet 4. 03. 2017, 10:45 in Nordwestschweiz
Hallo mitenand! Gits öpert wo au im dezember mami wird und usem aargau chunnt? Wär toll zum erfahrige ustuusche und kontakt chnüpfe mit glich gsinnte! :-)

Kommentare

  • Hallo! Bin au usem Aargau und hüt 7+3. Min erschte FA Termin isch am 24.4., bis dänn isch mini Freud no bizli verhalte. Hoffe, mer gsänd dänn s'Herzli chlopfe, dänn chani's au würkli glaube! Be eus isches s'Erschte, seeeehr spannendi Ziit :) und be eu?
  • Hallo daisy

    Toll vo dir z ghöre und gratuliere zur schwangerschaft. Bi mir isch es au eso gsi. Mi ma und ich händ eus das baby sehnlichscht gwünscht und wo denn d nachricht cho isch hämmer eus zerst müesse dra gwöhne und tuusig gedanke gönd dur de chopf. Aber das leit sich und jetzt freu mi soo uf de negst ultraschall und hoffe das alles guet isch. Ich bi genau glich wiit gemäss FA. Wenn isch de vorussichtlech termin? Bi mir isch mol de 10. Dez gfalle:-)
    Wo wohnsch du? Ich chume us möriken.

    Freu mi uf wiiteri erfahrigsustüsch
  • Gratuliere dir au ganz herzlich zur Schwangerschaft!

    Ich bin nonig bim FA gsi, gem. Internet isch Termin au so um de 10.12. ume. Am Dunschtig weisi hoffentlich meh und es isch denn au chli realer! Hesch din Ma mitgnoh zum erschte Termin?

    Bin us Schofise, also nöd so wiit :)

  • Hesch du en email adresse? Wär fast eifacher zum schriebe. Mini isch monica.stasiak1@gmail.com

  • Hallo lolla81 und daisy79

    Ich habe einen tollen Tipp für euch und eure Freundinnen:

    Eine Baby Shower Party ist eine wunderschöne Möglichkeit, gemeinsam mit Freundinnen und Familienmitgliedern die Vorfreude auf das kommende Kind zu feiern. Im Mittelpunkt steht die Schwangere, die sich von Ihren Liebsten richtig verwöhnen lassen kann.
    Es werden Geschenke ausgetauscht, Spiele gespielt und tolle Erinnerungen mit nach Hause genommen.

    Bei uns ist deine Baby Shower Party fix fertig geplant. An diesem Abend lassen wir die Männer mit ihrem Fussball zu Hause, während wir nur unter Frauen das Baby-Glück feiern. Zusammen mit anderen werdenden Müttern und deren Freundinnen kannst du dich über das Elternsein austauschen und neue Kontakte knüpfen. Die perfekte Location haben wir bereits für dich ausgesucht und bezaubernd dekoriert. Bei traumhaftem Ambiente verwöhnen wir dich mit einem köstlichen Essen und für gute Unterhaltung ist gesorgt. Nebst den klassischen "Baby Shower Party Spielen" erwartet dich eine weitere Überraschung.

    Unsere erste Baby Shower Party findet am Donnerstag 5. Juni 2014 statt. Weitere Daten folgen! Anmeldeschluss ist Freitag 9. Mai 2014.


    Melde dich noch heute an unter: www.babyshower-party.com


Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum