Langzeit Stillen

Hoi zäme

Meine Tochter ist 16 Monate alt und ich stille sie noch fast voll... Manchmal hat sie Tage an denen sie Lust auf Essen hat, aber tendenziell möchte sie eigentlich am liebsten immer an die Brust. In der Nacht schläft sie auch nur beim Stillen ein.
Eigentlich stört es mich momentan nicht wirklich, das Stillen ist auch schön. Aber ich mache mir Sorgen, dass sie noch ewig nur gestillt werden will. Ich kenne kein einziges Kind, das in diesem Alter noch voll gestillt wird. Auch ist mir das Stillen etwas unangenehm im ÖV oder öffentlichen Plätzen, weil sie schon so gross ist und ich nie jemanden sehe, der so alte Kinder noch stillt 🙈. Irgendwie habe ich das Gefühl, ich bin die einzige Mutter, die in diesem Alter noch voll stillt.

Hat jemand von euch auch so lange voll gestillt? Wann wurde es weniger? Ich habe schon Sorgen, dass sie bis 2 nicht richtig essen will und ich so an sie gebunden bin bis dahin...

Kommentare

  • Hey liebe Kati,

    Mega schön dass du deine Kleine mit 16 Monaten „noch“ stillst…Die Kinder stillen sich im Fall immer selber ab, deine Tochter wird dir in irgendeiner Form von alleine mitteilen, wenn Sie nicht mehr gestillt werden will…

    Auch merkst du und kannst ja entsprechend agieren wenn Sie Lust auf „feste Nahrund“ hat.

    Ist doch schön geniesst Ihr beide das Stillen so sehr! Ich kenne soooo viele Mamis, die noch sehr viel länger gestillt haben..Du bist nicht alleine ;-)

    LG
    KatiEviSa
  • ich findes au super. i selber ha min Bueb 2.5 Johr gistillt und an täg woner Krank gsi isch heter zum Teil de ganz Tag nu wölle an Brust und nüt esse.
    i denk i würs ihre immer abühte ukd denoch den stille. odr wen merksch das si hunger het 1 brust geh den esse abüte und den evt. nostille. wen ganz unsicher bisch frög eh zertifizierti Stillberoterin. i han stille au sehr gnosse und mir würed immer no stille wen i nöd abgstillt hetti 😅 han es klises busemonster dehai 🤣
    Kati
  • Ich han mini tochter bis kurz vorde 2. geburi gstillt. ha den müesse abstille wegde neue SS will kei milch me cho ish unds mer denn so weh to het. sust würi vermuetlich auno stille🥰 sie ish es chlises milchmonsterli gsi und het aso au oft dbrust am esse vorzoge. du gsesh, du bish ned ellei!
    Kati
  • ich still mini 2 chind au no, die gross isch 3 und die chli 16mt… es wird automatisch weniger mit dr zyt…
    aktuell die gross no vorem schlofe & in dr nacht… die chli grad sehr hüfig, si bechunnt grad zähn…
    ich ha mine eifach IMMER konsequent s ässe vom tisch abote, dh zmorge znüni zmittag zvieri und znacht…. immer zämme am tisch gsässe und si chönne entscheide öb si wänn oder nid… due ihne immer vo allem e biz uff e täller und stells vor d nase und denn ässe si je nacht luscht und lune mehr oder weniger devo… (gmües zb nie 🤣)
    falls si wirklich gar nid isst, würdi unbedingt bim KIA go bluet abnäh… isemangel macht appetitlos… denn müesst me das behandle und denn würd dr appetit au besser wärde… (stille goht trotz isemangel immer guet)
    Kati
  • Ig bi au es Langzitstillmami, mi Bueb hani mit 2,5 jährig ide Nacht und mit 3,5 jährig denn ganz abgstillt wäg de schwangerschaft und er isch au es Milchmonsterli gsi, het tendenziell wenig gässe, au hüt no, er isst keini riiiesige Portione, defür hüfiger. Immer wieder öbbis zässe abiete isch sicher nid verchehrt ☺️
    Mini Chlini isch jetz 14mt und stillt au no sehr vill und mir gniesses hoffentlich no lang ❤️Und wie d momofgirls seit, wenn si gar nüt wett esse, denne unbedingt d isewert go abchecke bim Doc. 👍🏼

    Alles Gueti ❤️
    Kati
  • Bi eus ischs so gsi wie du verzellsch. Bis ca. 18 Mönet isch sie me oder weniger voll gstillt gsi. Sie het eifach nid zueverlässig gesse, nach luscht und lune, mal gar nüt mal chli. Ich han den um 18 Mönet emal s Morgestille weg glah das sie chli Hunger bechunt uf Zmorge und den nachem Zmittag glaub wieder gstillt zum ischlafe. Aber bin nid strickte gsi zwüsched dure, hans eifach zerscht mit esse probiert vorem stille. Das het sich guet ipendlet und so hani den irgendwenn au de Mittag weglah. Mit 22 Mönet hani ganz abgstillt, han det s Gfühl gha sie isch sowit und ich bins au gsi. Sie het den en mega Sprung gmacht was s Esse agange isch und isst ez tiptop.
    Ich han mir eifach versuecht kein Stress z mache und ihre au nid was s esse agaht, du merksch wenn sie sowit isch😊
    Kati
  • Oh das tut so guet vo eu allne z ghöre, dasses normal isch und de Zitpunkt zum ufhöre Stille ganz natürlich vo selber irgendwänn chunnt 🥰

    Danke eu ❤️🌈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum