Mamis kennenlernen Nähe Sursee

Hallo ihr Lieben
Vor genau einem Jahr durfte ich zum ersten Mal Mami werden und liebe es mit meiner Tochter spazieren zu gehen, auf den Spielplatz zu gehen oder mich mit Freunden zu treffen. Ich würde gerne ein paar nette und unternehmungslustige Mamis kennenlernen aus der Umgebung, die mich auf einen Spaziergang begleiten würden, mal spontan zum bräteln oder plantschen mit den Kleinen abmachen oder gerne "aperölet". Würde mich freuen von euch zu hören ;-)
Marie

Kommentare

  • Halli Hallo
    Wir kommen aus Altishofen 😊
    Meine kleine ist 21 Monate alt und ich 33ig.
    Falls du mal lust hast, kannst dich sonst gerne mal melden.

    Liebe Grüsse
  • Huhuuu :-)
    Han au a Töchterli wo 16 Mönet alt isch und mir züched in nöchster Ziit richtig Sursee. Wür mi freua scho vorher Mamis kennazlerna, öpper wo weiss wos dia besta Spielplätz und Plätz zum aperöla giit i da Region :D
    Bibbi_
  • Hey ihr Beide
    U schön vo euich zghörä. Wenn ehr no emmer Loscht hend üs kennezlernä wörd üs das sehr freue. lg Nadine und Elina
  • Hoi Zäme,
    I ha grad üchi Biiträg gse und das ehr no Kontäkt sueched.
    I bi vo Pfaffnau, au 33gi und ha e 21mönet alte Sohn und e 3 Woche alti Tochter. 😊
    Hät üch gern e PN gschrebe aber ergendwie funktionier das bd mer ned (nüm).
  • Hallo zämä
    Ih spriche jez mou aui ah und ou öichi Chindli. Ih bi Kangatrainerin in Sursee. Jez bi däm schöne Wätter trainiere mir dusse. Kanga isch es ganzkörper Workout und d chindli si äntwäder ir tragi drbii oder im Kinderwage, wis eim wohl isch. Ih würd mi mega fröie öich bire unverbindleche Kangastund dörfe s Kanga nöcher bringe, mit öich dörfe glitzere (im kanga schwitzmeh nid, mir glitzere ;) ), natürlech ischs für öich ou eh cooli Chance angeri mamis kenne z lehre, öich mit ihne us z tuusche und grad nöpis für d Gsundheit z mache. Was fürne Win Win Situation <3 . Nachem Kanga isch no eh grosse Spielplatz ir nöchi für gschwüsterte Chindli oder für eifach nochlii zämä z sii und z ploudere.<br> Gschwüsterti si säubverständlech ou härzlech Willkomme.
    Ih maches öich eifach und gibe grad dr link zum ahmäudä.
    https://kangatraining.info/ch_de/instructor/RamonaWicki/booking/1996
    Liebi & Sunnigi Kangagrüessli
    Ramona
    Patricia1909
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum