Gipsfiguren, wer kann mir Tipps geben?

Hallo zusammen, ich möchte zu Weihnachten Gipsherzen giessen, kann mir jemand helfen welche Formen sich am Besten eignen? Und wo bekomme ich die Formen? Vielen Dank schonmal👍

Kommentare

  • Han im coop bau und hobby so gips-set gseh mit verschieden motiv! 😊Ide bastelabteilig…
  • Ah super, danke dänn gang ich det mal go luege👍
  • mir hend letscht johr sterne us beton gmacht. d sterne hemmer us de baschtelabteilig und de beton us de handwerker-abteilig vo bau & hobby. baschtel-gips isch sehr tüür. muesch mol dur d handwerkerabteilig ga, dött gits viellicht au gips zum chaufe.
  • Das isch en super Tipp danke Spedoca, uf die Idee wär ich jetzt gar nöd cho👍 gang näcjscht Wuche mal in Obi go luege👍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum