April-Mamis 2014

1235»

Kommentare

  • He jaaaaa, hop hop hop! Aso mini Kollegin het letscht W Tropf verlore u am nöchschte Tag isch z Bebe cho;-). He weisch wiä! Dänke ganz fest a DICH. Toi toi toi;-))))))
  • ChäferliChäferli

    223

    Symbol
    bearbeitet 15. 04. 2014, 08:36
    Hallo zämä ich heissä Cyrill Fabian bin 3460gr 50cm und bin am 14.4.14 um 6:21 uf dwält cho papa und mama sind mega stolz und i zeig mi bis jetzt nu vo dä bestä sitä!!
  • Jööö Gratuliere vo Härze Chäferli!!
  • Herzlichi gratulation und alles gueti.
  • Ou Chäferli, so schön. Härzlichi Gratulation u Härzlich Willkomme <3. Wünsche d Familie nur z Beste u gueti u schöni Kennelernziet. U z Datum! Mi Wunschdatum gsi, hihihi.
  • @Mami79 i hät nid vor em 17.4 grächnet ga! Bin aber echt froh das er sich entschidähät doch scho voranä zcho!
  • Dankä allne für glückwünsch!!
  • Oh jöö...ich will au....muess aber no bis im september warte :-( gratuliere ganz herzlich
  • Herzliche Gratulation! Alles Gute und viele tolle fröhliche gemeinsame Erlebnisse als Familie!
  • @chäferli gaaanz härzlechi gratulation und guets kennelerne iz!
  • @all Dankä viel mal! Es isch echt äs wunder so än chlinä chäfer ändlich zdärfä id armä schlüssä!!!!

    Susch tuät sich na bi niemeräm öpis?? Druckä allnä wo na wartäd dä dumäund hoffä ihr münd nüm zlang geduld ha!!!
  • Still waiting;-). Hüt wär ET aber es tuet sich nonüt.

    Schöni Ostere u en tolli Ziet mit eune Kline <3. Gnüssets ganz fest.
  • @Mami79 i hibälä mit dir es isch so fis wens eim wartä lönd!!!

    Eusäs Chäferli isch so än goldschatz und hüt simmer scho en risigä spaziergang go machä! Sogar Stillä funktioniert mega guät! Han so angst dävor ga wils bi dä grossä nid klapet ga hät!
  • @ Chäferli: soooo süess. freu mi mega für dich u das eues schätzeli so gäbig isch <3. hoffe euses wird de au so... isch z erste u ha scho no chlie respäkt v ganze, hihihihi. aber freue mi mega!
  • @ all: alli vo z kindli i arme hei u scho mi ziet gnüsset viu spass u freud <3. so schööön!!!!
  • Ich bi ET +5, cha chum me liege, loufe u ha schmärze:-(. Aber z Bebe machts spannend;-). Muess no 5 T warte u de wirds evtl igleitet, nit das es länger aus 14 T nach ET im Büchli bliebt;-)...
  • oh mami79 immerno am warte... hoffe chunnt gly und es isch ämu aues guet das isch z wichtigste!
  • @Mami79 ich dänkä ganz fest a dich! Druck der fest dä dumä das euäs baby dä wäg uf dwält ganz gli findät!!!!
  • @Mami79
    Bei dir alles okay?

    Puh morgen sind es schon 4wochen! Und die süße lernt immer mehr
    Ich bin so verliebt <3
  • Hallo. :) ich bin am 9.04 Mami worde..
    mini chli isch jez scho 3 wuche alt <3

    die wo no am warte sind, viel Geduld :) bald bald...
  • Äntli bi ni ou Mami worde! Am DI 29.4.14, 3.57, mit 3490 gr u 48 cm, u 10 T spöter... Isch üsi Emily cho.... Sie hät z Licht, Sunneshy u ganz viel Liebi mitbracht. Mir si froh u dankbar das mir sie hei u sie isch eifach PERFEKT!

    Danke das dir a mich heit dänkt! So en Geburt isch unbeschrieblich. U ja Froue, mir si doch stolz dörfe mir das erläbe u mitwürke <3.
  • Herzlichen Glückwunsch zu deiner kleinen maus!
  • Ganz herzliche Glückwünsche! Ich wünsche euch eine schöne Kennenlernzeit!
  • @Mami79 <3 -Glückwunsch zu euärä Tochter!!!! Han immer wider a dich dänkt wes eu so gaht und ob ihr euäs chäferli scho händ därfä id Armä näh! Gnüssäd diä intensifi känälärn ziet und lass dich nid stressä!!! ;-) Alles Glück vo därä Wält wünsch ich eu!!!
  • härzleche glückwunsch @mami79 ändlech ischsi cho :) ganz e gueti zyt!
  • Hallo ihr Lieben, nun ist einige Zeit vergangen. Hoffe euch geht es gut? Wie läuft es so bei euch? Habe gedacht wir könnten uns einbischen austauschen?

    Also ich hatte einen ungeplanten Kaiserschnitt. Brachte mich ziemlich aus der Fassung;-(. 1. Höllische Schmerzen und 2. Konnte nicht da sein für die Kleine (da schmerzen konnte ich sie nicht tragen, stillen oder aus dem Bett holen).

    Aber es geht mir schon viel besser und ich bin jetzt für die Kleine voll und ganz da. Wir lernen uns noch besser kennen und es gibt viele Schreiphasen, weil ich nicht weiss was sie will. Aber wir haben auch sehr schöne Momente und diese überwiegen. Möchte sie nie mehr hergeben und es ist schön <3. Wäre aber gelogen wenn ich sage easy. Es ist ansträngend. Aber das Ganze ist es WERT... Nicht?

    Wünsche wuch schöne und tolle, auch erholsame Momente <3. greats
  • Hallo @Mami79 freu mi für euch das es obsi gat! Ich chan mi echt nid bechlagä eusä chli schatz isch es absoluts traum chind pfusäd guät und briäget numä wen er hunger hät! Wünsch eu ganz viel chraft und sunnäschiii!
  • Hoi zäme üs geits wie am @chäferli. mir hei o es troumchind dert düre. und i gniesses sehr!
    am afang hani e richtige babyblues gha di erste zwöi wuche aber es isch de när schnäu bärguf zum glück. üse chli isch mittlerwile scho 11,5 wuche aut. di zyt verflügt eifach...
    viu chraft wünschi dir @mami76
  • hihi @mami79 natürlech :)
  • Alles ausgestorben hier
  • Schriebt ja nie meh öper! I luäg regälmässig inä! Eus gahts supper eusäs Chäferli isch scho 15 Wuchä alt! Und immer meh än scharmör!
  • S schient fascht so.
  • Meine maus ist schon fast 18Wochen.
    Ist echt jeden tag was los
  • hihi stimmt :) üs geits auso o super und i gniesse jede tag mitem chline!
  • Kann sich schon ein April-Baby drehen?
  • mine dräit sich :)
  • Cool bin gspannä min chlinä isch hüt 16 w alt worde chan sich aber nani dräiä! Wet aber immer stah und höcklä
  • Hät vo eu scho opert umgstellt uf brei nnahrig?
  • Mis kliina Ende-März-Wunder kann sich au dreha, bevorzugt aber dia link Siita. Retour klappt no nit so guat!
  • @Chäferli: wett no bis sechs Mönet stilla. Muass no luaga wegem Schaffa. Bi diar?
  • ja rückwärts dräie geit bi üs ono nid u mir hei o e lieblingssite hihi
    aber er isch ja o endi märz scho cho wüuer früecher het use wöue hihi
    i wirde gar kei brei füettere sondern grad BLW und sicher o bis 6mt. stille.
    es geit tiptop o iz woni wider schaffe ei tag dueni eifach abpumpe.
  • Ösä chli maa hets nu gar net pressiert mit cherä. Ligä u höcklä das machter am liebschtä!
  • I han hüt serste mal Brei geh bananä! Hihi mer händs lustig ga! Stillä funktioniert immer na guät! Wet na gern es paar monet witer machä! Allne e gueti zit!
  • Mit brei probierä mir nu net. Stillä na ja wiss net wi mä das definiert. Är macht vom abä am 8 ti 12-14h pousä u när nimter numä vo ir bruscht am morgä u am mittag duä di anderi när abpumpä der für am 3, 6u 8ti trinkt är mi lehr. U am abä am 8 ti gibä mä när nu dmilch vom morgä wills net längt.
  • Übermorgen schon 1Jahr ☺☺
  • <3, mega schöni ziet u wiä schnäu. mini muus wird ändi mt 1. machet dir ä party? mir gö mit family fein ga ässe ☺️
  • Und am Samstag wird bei uns gefeiert. Wow, schon ein Jahr...
    Wünsche euch einen wunderschönen sonnigen April mit euren kleinen Mäusen :)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum