April Babys 2022

GlööGlöö

75

bearbeitet 14. 10. 2021, 18:34 in Schwangerschaft
Hallo zemme! Ich heisse Gloria und bin 26i. Bin schwanger und mis baby söll am 25. April 2022 uf d‘welt cho. Siit Februar 2021 wohne ich in Rapperswil und kenne leider niemert. Mich würds freue paar us rapperswil kennezlerne die schwanger sind oder es chind scho hend, um sich ustusche. Also, meldet eu❤️😍🙈

Kommentare

  • He Gloria, herzliche glückwunsch zur SS🥰🍀 ich bin d Laura und zur ziit mit mim 2. Chind schwanger, ET isch am 17.02…..ich bin zwar ned us rappi, aber relativ nöch und bin oft z rappi unterwegs🥰
  • @Lauraa Heeey! Danke dass gschribe hesh! Han mega freud. Vo wo bisch denn?
  • und dir au glückwunsch zur SS🎉☺️
  • Hallo @Glöö und @Lauraa. Kommt doch in die bereits bestehende Gruppe:

    https://www.babyforum.ch/discussion/4732/april-baby-s-2022
  • @Admin bi mir gits ebe keis april baby :) es februar baby, trotzdem danke!❤️
  • @Glöö bin vo bäretswil (gad bi wetzike) :) wie gahts der im moment mit dinere SS? hesch beschwerde? hoffes nöd🥰
  • @Lauraa aaahh okay cool☺️ mm… han meeeega übelkeit gha. Jetzt ish besser worde. Also, viel besser, aber muess ab und zue noh erbreche. Und sust ja, hauptsach mis baby ish gsund. Vo dem her lide ich gern fürs baby😅 Und bi dir so?
  • Hey😊 Gratuliere Eu zur Eure Ss❤️❤️ Ich chume au us de umgebig vo vo Grüninge das isch ide näch vo wetzike bin zur zit mitem zweite baby schwanger aber no ganz frisch han min erschte Termin am 3.11 und wahrschindlich isch ET im Juli☺️
  • @Glöö ohje!! jaa, übelkeit hani au gaaanz heftig ka, vorallem die erste 4,5 mönet..mittlerwile isch besser, aber immerno öppe die..bin aber froh nüm so extrem😫😅😃
  • @simi99 gratuliere zur SS😍😍 grüenige isch würkli ganz nöch☺️☺️ ich bin au zum 2. mal schwanger, han de ET nöd im april (wie de gruppe name isch) sondern im Februar..und du??
  • Danke vielmal❤️ Han morn min erschte Arzttermin ich weises imfall ned wennich ET han chan Eu morn meh sege🤣🙊
  • Wie alt isch dis grössere Kindli?😊😊
  • @simi99 Hey, dankeschön! Ich gratullier dich au noh☺️ Ja, verzellsh mal, wie es gsi ish☺️ Bin gspannt.
  • @Lauraa Jaaa! Seg nüt! Han au s‘gfühl, dass es nöd ganz weg gah wird bi mir. Aber hauptsach nüme sooo schlimm. Am ahfang bini nur am schlafe gsi de ganz tag. Und han halt nöd so viel möge esse oder trinke.

    Han s‘gfühl die meiste da hend scho mindestens 1 chind😅 Mich nimmts so wunder alles. Han null ahnig vom ganze, da ich zum erste mal mami wird. Ich freue mich aber extreem! Mit chinder hani scho e chli erfahrig, da ich d‘lehr als chinderbetreuerin gmacht han. Es eigenes chind ish aber bitzeli andersh☺️
  • @simi99 han en bueb wo im mai 2019 ufd welt
    cho isch :) und duu??
  • @Glöö wennd wilsch chömer imfall gern nummere ustuusche, denn chömer eus amel im
    whats app
    chli unterhalte, isch glaub eifacher :) gilt für dich @simi99 natürli au🥰
  • @Lauraa Ja, wär uf jede fall cool☺️ wie wend mirs mache? Sölli probiere dir da e privati nachricht schribe? Lese überall, dass es nöd gaht. Sust mir ish egal. Cha mini nr schribe da oder ja
  • ja probiers doch mal mitere private nachricht :)
  • mal luege obs gaht haha😝
  • bi mit isches ned gange ich schick sie dir da wemmer wend chemmer ja au e gruppe mache?😊😊 079 176 06 21
  • @simi99 ich het nüt dagege🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum