Abendrituale

Was habt ihr für Abendrituale für eure Kleinkinder? Was tut ihr vor dem zu Bett gehen?

Kommentare

  • Hallo
    Wir essen, dann gehen wir duschen und anziehen, ein Buch anschauen und Zähneputzen und dann ins Bett.
    Ca. 20.00 Uhr. Jedoch wenn unser Sohn nicht müde ist darf er noch auf dem Sofa bleiben und dann geht er später ins Bett. Dann schläft er auch alleine ein und kommt nicht mehr auf😊 er ist 2 Jahre alt.😴
  • Mir maches immer glich, immer zur gliche zit afange mit zämä ufrume, ä schluck wasser trinke, zähnputze u pischi alegä u när im bett drü liedli singe, umarme u äs müntschi gä u när zum zimmer us. Mir tüe abem pischi alegä nume no chüschälä🤫
  • Mier tünd immer Znacht esse, chli spiele, stille, zähputze, wickle und Abigliedli, denne is Bettli mit Abigliedli und guet Nacht sege.
  • Mir hei eigentlich keis Aberitual, nur s parat mache halt. Eifach so ca gäge 19:30 Uhr mache mer üs parat für is Bett… Pischi alegge, Zähnputze, Gsicht und Händ wäsche, nachher ligge mer alli 3 is Bett und säge guet Nacht, de gross rächts s müüsli links, die chlini stillt währenddesse i schlaf. Wenn beidi pfuuse so nach öbbe 15min schliichi mi usem Zimmer bis mir de au is Bett göi.
  • Mached üs parat für is Bett...frage de d Kind was ihne am beste gfalle het vom Tag de kliene singi no es Liedli und tüend bäte, de händs no 1000 Frage🙉🤪de sägi sie döfed no ei Frag überlegge... ide Zwüschezyt gangi zum grosse sglieche Ritual und de zude kliene die Frag go beantworte wosi sich überleit het chömider drus🙈🤪!
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum