Mit 37gi s’erschte mal Schwanger

Hallo ihr liebe Fraue
Gits da na meh Fraue, wo mit 37gi s’erschte mal Schwanger sind, oder gsi sind?
Was händ ehr für erfahrige gmacht? Schwangerschaft guet überstande?
Was händ ehr alles für teschts gmacht bi de untersuechige?
Merci für euchi Nachrichte

Kommentare

  • Zwar nicht 37, aber 36 😉Allerdings erst 6. Woche, kann also noch keine Erfahrungen beisteuern, Lese aber gespannt mit 😊
  • Hallo 🙋🏻‍♀️
    Ich bin 37gi gsi wo Mis erste Chind ufd Welt cho isch. Ich ha ä super Schwangerschaft kah mit keinerlei Beschwerde (ussert de Ischias wo amigs weh gmacht hät). Au Geburt isch Tip Top gange. Wuchebett ebenfalls und bin schnell wieder fit gsi. Stille isch s‘einzig wo nöd klappet hät.

    Test hani nur de normal ETT gmacht kah. Sust nüd will s‘Ergebnis für ois guet gsi isch so wies gsi isch.

    Bin aber de Meinig dass das nüd mitem Alter ztue hät sondern au mit de Gen bzw. Familiärer Vorgschicht.

    Alles gueti oi!
  • 🙋‍♀️ mit 37gi schwanger 38 gebore und mit 40gi s 2. ! Han top Schwangerschafte und Geburte gha😀! Händ nur die übliche Routinetests gmacht
  • Danke Ladys für euri rückmeldige. Das beruhigt mi grad zemli fescht. 🥰
  • Ich bin jetzt 40 und nach 3 Fehlgeburt zum 1. Mal zuversichtlich, dass dieses Mal alles gut kommt. Ich habe mich aber für alle Tests entschieden, weil ich natürlich schon vorbelastet bin. Die Fruchtwasseruntersuchung würde ich nur machen, falls es Hinweise gibt, dass etwas gar nicht gut ist.
  • Ich bin mit 38 das erste Mal schwanger. Hab aber nicht mehr Kontrollen als andere. Meine Frauenärztin hat mich nur schief angeschaut als ich fragte ob was anders sei, da ich schon älter bin 😄
  • Hallo 😊 i bi ou mit 38i jetzt z erscht mal gwollt schwanger (ha mit 27i e Abtribig gha und e missed Abortion mit 29i, drum hani ou chli Angscht vor em 1. Termin und das Härzli nid chlopfet...)
    Aber i fühle mi jetzt mal zueversichtlich 🤞und freumi da rege mitzläse
  • Mit 38 s erste chind met 40 gi fehlgeburt jz met 42 gibs zwöite wo i 4 woche chund. Ha ss diabetes ganz liecht und ha s erste vaginal gebore und au bem zwöite settis normal go luut fa. Ha ett nackefalte lo messe unuffällig und de no de bluettest ( hed mi mah welle) aber bes jz ganzi ss ned einisch s thema risiko ss gseh. Ussert be de coronaimpfig dete eschs mer empfohle worde wägem diabetes und mim alter
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum