Kindergarten wechseln

Hoiii mamis und eventuell papis

Kennt sich öpper us mit kiga wechsel ohni umzug mir sind mit dem garnid zfriede 1&2 kindergarte und 1&2 klass i einem ruum kei kindergarte feeling richtige scheiss mir als eltere sind unzfriede und tochter au

Kommentare

  • Isch glaub total unterschidlich. Bi ois i de Stadt Züri leider fast unmöglich. Also au nödmal mit Grund wie z.b. Mobbing oder ändlichem chamer das eifach so….
  • Das wird wahrschinlech sehr schwierig bis unmöglich wärde ohni sehr triftigi Gründ - zumindest bi üs.
    I würd zuerst s Gspräch sueche mit Lehrperson, falls nid scho passiert, und wenn das nüt hilft, mit de Schuelleitig.
  • Lehrpersonal gspräch hemmer sho gmacht ganzi gruppe Dynamik passt nid het sie üs den gseid also ish üsi tochter nid die einzig wo sich usgrentzt fühlt isch ja au verständlich die vode 2klass wönd doch nümm mit 1kiga kinder spiele au im allgemein isch alles so kalt sie werde nid mal laterneumzug mache und klasse nebe drah scho verstah das eifach nid… no kei usflug gäh mini isch jetzt erst ab august im kiga und sie het sich es voll anders vorgstellt het null freud und würk müeh zum gah…..
  • Und grad vis a vi hets eh klassische kiga wo sie genau das mache wo mir üs hend vorgstellt😫
  • Hmmm de wär das Sach vor Schuelleitig, wenn d Lehrperson nüt möchti ändere. Süsch düet üch mit paar Eltere zäme und schribet e Brief oder machet e Termin mit de Schuelleitig.

    Und dörftisch mol e Tag go ineluege id Klass? Bi üs heimer d Möglichkeit wenn mer üs amälde, dasmer dörfe go luege wies so lauft im Chindsgi.
  • Jetzt hüt hani grad eh Brief becho das me am 23&25 nov i chindsgi dörf hoffe das sich situation verbesseret
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum