3-Wochen altes Baby kommt Tag und Nacht alle 2-3 Stunden (stillen). gibts noch andere ?

AnyAny

92

bearbeitet 11. 11. 2021, 08:06 in Stillen
Haloo zäme

Gits mamis wo baby au so hüfig chömed oder so hüfig cho sind. Wot eifach wüse obi nöd allei bi hehe
Min sohn isch jetzt 3 wuchä alt. Tagsüber machter so 3 stund abstand mängmal au 2.5 stund.

I de nacht sinds so zwäg 2-3h mengmal au scho nachere stund. Gats öberem glich? Isch das normal i dem alter no so oft?

Kommentare

  • AnDu88AnDu88

    740

    bearbeitet 11. 11. 2021, 08:06
    Huhu Any,

    Dis chind verhaltet sich absolut normal, lo dir nüt anders lo iirede ♥️ das si doch super zite für das Alter 😍 Sones chlises Bebe chunnt zum teil no sehr oft, du bisch no im Wuchebett. Beidi mini Chinder hend so trunke, i spitzezite au stündlich - alles guet.
  • Und darfsch nid vergässe, dass si so s esse „bstelle“ wenn si oft chöme um gnueg Milch z becho.

    Wie gohts dir mit dere Situation? Wie fühlsch du di?
  • @Any: Ja das ist ein ganz normales verhalten bei Neugeborenen. Wäre es anders, müsstest du ev. mit einem Arzt sprechen, weil dein Baby unterversorgt wäre. Der Magen ist noch sehr klein und sie müssen sich alles holen was sie brauchen. Vor allem auch deine Nähe, weil die Welt außerhalb des Bauchs ist noch ganz neu.

    Manche Mama stellen sich sogar bewusst eine ganz leise Uhr mit einer ganz sanften Melody, damit das Baby seinen Hunger nicht selber übersieht. Aber solange du nah bist, sprecht ihr eine Sprache, die noch nicht Worten funktioniert und gut funktioniert in der Regel.

    In den ersten Wochen kommt man dabei sicherlich um seinen Schlaf, aber wenn du es immer ganz nah bei dir hast, dann entwickelt ihr beide bald auch eine Routine in der du beim Nachtstillen nicht so stark aufwachst und dein Sohn sich bald holt was er braucht. Sprich sich zu dir dreht, du zu ihm, und ihr beide habt es dann womöglich gut raus.

    Gratulation, das ist zwar eine anstrengende Zeit aber eine wunderschöne.
  • Mein Sohn wird morgen zwei Wochen alt und kommt aktuell alle 1-3h, auch nachts. Manche Stillmahlzeiten dauern 10-20 Minuten, andere aber auch 45-60 Min. Milch habe ich definitiv genug und er nimmt kräftig zu.
  • Danke tut gut zu hören. Ich muss in in der nacht spätestens nach 4h wickeln sonst ist er nass... Also gross realexen geht nicht.
  • @dixi90 bei mir geht das stillen mit wickelpause meistens 1h hehe...
  • War bei meinen zwei auch so😊
  • Tönt nach normalem Stillverlange🤔??!
  • Hallo Any
    das isch völlig normal mi Sohn isch jetzt 9 Mönet und wot immer no all 2-3h i dr Nacht ad Brust obwohl er scho brei isst und zum Teil vom Tisch mit. I dem junge alter isch es sowieso normal sie hend sone chline Mage und bruche au no dNöchi vom Mami😊 Alli Babys sind aber unterschidlich mine brucht bis hüt no die nöchi.
  • ish völlig normal☺️🤗 wie all ander shi säget.
  • Mi sohn isch knapp 5 Wuche. Kenne dini Situation guet. Er chunnt Tags u Nachts so au 1-3h. Vorauem ir Nacht findis rächt sträng vo mire Müedigkeit här 🙈 schlafe aube ii drbi. Aber mir schaffe das scho 🍀 viu energie wünschi dir ☺️
  • Hallöchen!
    Die Erfahrig hani au gmacht bi eusere Tochter (aktuell 6 Wuche alt)
    Ganz frisch hät sie au praktisch all Stund wele trinke, ich denke dass sich das guet wird ii pendle🤗Mittlerwile hemmer eusen Rhytmus bi durchschnittlich all 3-4 Stund🙏🏻😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum