Auch Schwanger in der Region Baden

Hallo Zäme

Ich be Nicole 32 und be zum erste mol Schwanger. Termin hani Endi Juni 2022 :smile: . Well ich i mim Kollegeskreis die ersti be wo Schwanger esch, hani grad niemert met dem ich mini Schwangerschaftsfroge cha teile. Velecht het jo vo euch öper intresse zum chli Käffele und Pläuderle :smile:

Kommentare

  • Hallo Nicole
    Ich bin 37 und zum erschte mal Schwanger. De ET hani am 10.06.22.
    Vo wo chunnsch dän du?
    Grüessli
  • Ich chome vo Wettige und du?

    Grüessli
  • Ich wohne in Kleindöttingen, schaffe aber in wettige 😊
  • Ich ha der en privatnachricht gschrebe.
  • hey @Nicole_89 i bi au us wettige☺️ ha aber sho 2 chinde, de jünger ish im okt grad ufd welt cho. villich magsh di mit mir ustusche, wör mi freue🤗🤗
  • Hoi zämme

    Ich bin us Bade und bin zum 1. Mal schwanger. Min ET isch am 30.5. Han zwar 1, 2 Mamis im Kollegechreis die händ aber meistens scho 2 kids. Würd mich freue, mich mit öperem usztusche, wo au grad jetzt schwanger isch 😊
  • Hoi Sabi

    Sorry i ha dini Nachricht esch jetzt gse:) ich würd mich freue, mech met der usztusche i mach der en PN mit minere handynummere
  • Ich meld mich au no :) Bin us Aarau und de ET isch de 12.06.22. Hetti super freud über Ustuschfreudigi us de Region :)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum