Lieblingsrezepte/Familienessen

Sit Monate bini sooo Ideelos was s koche abelangt, koche gfüehlt immer s gliche…
Teilet doch mol üchi Lieblingsrezept wo dChinder au gärn hei 😃 am Beste Rezept wo schnell göi 😂

Kommentare

  • Mini chli liebt Wissi Bohne 😅 mit Ris.
    Das chönt Sie jede Tag ässe.
    Oder eh ganzes Poulet im Offä.

    Ich choches au gern da zuebereitig schnell gaht bzw. Bohne bruched öppe 1 Stund ich schnellchochtopf und sPoulet muesch au nummi ih öffe due 👍👍 und Gurke, Salat chunt immer uf de Tisch
  • @AnDu88 guets nois Thema
  • Fischstäbli, Härdöpfu u Gmües, Gmüeswäiä, Risi-Bizi, Hörnlieintopf, Risotto mit Gemüse, Hackbäueli mit Schupfnudlä u Gmües 👍
  • @JennyHelin Du meinsch kuru fasulye gäu? 😃 mi gross hets ebe nid gärn, aber ig liiiiebes 😋😋 maches meistens mit de Bohne us dr Dose 🤭 wennis mache.

    @Sti Ohh gueti Tipps, merci 😃
  • @AnDu88 jaaa genau ... 😋 das gits bi eus sicher 1x ide Wuchä ... oder au mal Kichererbsen 😄 de mi Riis oder Bulgur und ab und zue dueni au Fleisch dri ...
  • @JennyHelin Mhhh sooo fein 😋😋😋
  • Mini chind essed leider nöd s gliche gern… aber eis devo isst fast immer mit.
    Entweder Gmües, salat oder rohkost gits bi ois au immer dezue. eher schnelli nöd so ufwendigi rezept wo mir oft mached sind cremesuppene mit Brot, Milchreis, Pizza, Risotto mit gmües, Pastetli mit brätchügeli und reis, Tacos, Es curry mit Reis, crepes mit verschidene füllige, fischstäbli mit reis, gerstensuppe, ris casimir, selber gmachts poulet süss-sauer mit ris, verschideni salät mit wienerli im teig, shakshuka mit pitabrot, tatsch (bündner kaiserschmarn) mit öpfelmues und zimt…. hm. meh chunt mer grad nöd in sinn
  • Flammkuche, Wähe, Wienerli im Teig, Kartoffelstock& Sauce, Toast Hawai, Hot Dog, Kürbissupe mit Marroni, Schinkengipfeli, Ofenkartoffel Würstli, Thaicurry, Pizza, Rührei, Spiegeleier&Kartoffen, Lasagne... alles immer mit Salat oder Gemüse
  • Couscous mit zucchetti/peperoni, wähe, birchermüesli, kalt (ufschnitt), risibisi, gmüesebly, risotto, salat mit poulet, selbergmachti pizza, raclette, gschwellti, fischstäbli und spinat, riz casimir, facjitas, ghackets mit hörnli, älplermakronen….

    Das chunt mer grad uf de erst blick in sinn!

    Cools thema, mir fehled amigs au d ideeä!
  • Oh super thema! Machi grat mit 🥳

    - risotto (tomate, steipilz, safran, nature)
    - lasagne
    - ofengemüse
    - pizza
    - curryreis
    - omelette
    - bratwurst mit bratensauce
    - alles mit kartoffel (rösti, ofenkartoffel, salzkartoffeln, gratin…)
    - älplermaggronen
    - teigware (mit rahmsauce & gemüse/schinken, tomatensauce, pesto…)
    - minestrone
    - gemüsespätzli
    - brot & chäs (cafe complet)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum