Babymoov Milky Now – Het de Wasser Zuebrreiter für Pulvermilch öber?

AnyAny

92

bearbeitet 22. 11. 2021, 13:20 in Ernährung
Het de öber chamer öber paar frage beantworte

Kommentare

  • Hey Any! Ja mir händ en de hei.:) was möchtsch wüssä?
  • @ Dana
    Es staht ja das 37 grad grad use chunt zum de shoppe zuebereite also 1.chani au fencheltee in tank due statt wasser? Und uf de pulvernahrige statt immer das mer de shoppe bi 45 grad zuebereite söll und den uf 45 grad abe küele. Aber mit dem grät dut mer de shoppe ja grad mit 37 grad zuebereite isch das demfall ke Problem.?
  • Hey Any!

    Also es git Möglichkeit Temperatur wo du wottsch haa churz vorem Ufkochä vom Wasser izstelle. s'Grät tut s'Wasser uf jedi vo Dir igstellto Temp. abeküähle. Mir händ's au immer uf 45 Grad igstellt. Sobald du uf dene 45 Grad bisch chasch istelle das s'Wasser 6h uf dere Temp bliibt.

    Ob aber Fencheltee chasch inetue, weissi nöd. Mir händ's nöd probiert. Mir tüänd de Tee amel erst nacher inä. Wenn aber so en Instant-Tee häsch, chönd ich mer vorstelle dases klapped😊
  • Ok danke. Überlegs mer mal nomal :)

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum