Fotogeschenke

Ich bi uf de Suechi nach tolle Fotigschänk. Hend ehr ultimativi Tipps oder öpis woner mal becho hend woner super gfundä hend?
Dankä üch vielmal🍀

Kommentare

  • I ha mau gmacht u für aui öpis passends usgwäuht, für mini mam ä muusmatte wüu ihri am kaput ga isch gsi, am gotti ä güetzibüchse wüu si viu bachet, am grosi äs tassli wüu si viu kafi trinkt, äs buechzeiche wüu si viu list…i finges kuul wes öpis isch zum bruche u nid zum ufsteue🤷🏼‍♀️
  • Ich han für mini schwiegermama vo cwirbelwind e Shoppingbag bstellt und denn vo allne Enkelchind jewiils collage mit Föteli gmacht und vorne id sichtfenster tah. Vo ziit zu ziit chamer die Collage denn wieder mit aktuellere Fotene ustuusche😊 sie hett riiiiieeeessseee freud gha
  • Mir mached das jahr selber Fotichärze, findi na cool well mers verbruche chan und nid umesrah blibt
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum