Ins Hallenbad mit Baby

Hallo zusammen, unser Sohn ist 10 Monate alt und badet gerne in der Badewanne. Nun überlegen wir uns mal mit ihm ins Hallenbad zu gehen. Bis jetzt haben wir aber nur zu Hause und bei 38 Grad gebadet, im Hallenbad ist es ja nicht so warm. Wie ist das, kann er schon weniger warmes Wasser vertragen und wie lange?

Kommentare

  • Mini chli isch scho mit sechs mönet imene hallebad gsi! (Kinderbecki) wege de grosse schwöster und sie hets super gfunde! Sind eifach nachere halbe stund use gange! 😂
  • Jöö 🥰 schön het er freud dra, ich würs au probiere obs in ide Badi au so guet gfallt. Dis Mami Instinkt seit dir denn scho wenns denn langet (wenn er sich nöd vorher meldet) 😁 denke aber au nach grosszügigi halb stund heti ihn au usegno wie Brineli seit. Und am beschte trocheni windle wieder alege.
    Verzehlsch denn wies glofe isch und viiiiiel spaß 🥰
  • Es git so wärmebäder wo chli glaub 34grad sind. vilicht hets bi dir so eis i de nöchi. bim babyschwümme nehmeds au immer es wärmers. di normale kinderbeckis sind scho sehr chalt😏 aber probiere chaschs es glich au sicher. würd eifach nöd z lang.
  • Sehe da eigentich auch gar kein problemlechen
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum