Zollikerberg / Uster 🏨🧸

Hallo Liebi Mamis!

Wür mi mega interessiere wie eui Geburt glofe isch i dene zwei Spitäler? Sinder zfriede gsi oder ehner nöd?

Kommentare

  • Ich bin in Zollikerberg gsi bi extrem z friede gsi han mini zweit geburt im Juni au wieder dede. Chans dir nur empfehle di sind super!
  • Han beid geburte in uster gha und bin au sehr zfriede gsi! Sind wükli ufd wünsch igange und ich bin sehr dankbar um familieabteilig gsi. Durch corona het ich im spital mini älter tochter nöd dörfe gseh und min maah het jewiiös nur ei stund am tag dörfe cho! Sa familieabteilig nöd direkt zum spital ghört hend die zwei so oft dörfe cho wies welle hend! 😊

    Gah doch beid spitäler go aluege und au familieabteilig! Und denn entscheid nach buuchgfühl! Du wirsch vo beidne positivs wie au negativs ghöre. 🙈

    Wünsch der vieö glück und kraft fürd geburt!
  • Ich han ebe mini erst Geburt in 2020 in Ister kah.. und has nöd wükli super gfunde. Deswege wetti bim zweite srichtige mache 😁
  • Ich han im november im zollikerberg entbunde und bin super zfriede xsii. Au wenns ah dem weekend super viel ztue gah hend, hend sich all trotzdem viel ziit gno für eus🙂
  • Ich glaube du chasch bi beidne glück oder pech ha! 🥴Es chunt immer biz druf a mit was für erwartige du ad geburt anegasch!
    Aber wenn nöd zfriede gsi bisch in uster chasches ja am hebammegspröch aspreche! Und denn loosisch öbs für dich passt und wenn nöd gasch uf zollike! 💪🏼
  • Ja bi de erst Geburt muessi zuegeh.. vieeel zviel erwartet. 😂 Aber diesmal isches mir klar dass alles anderscht chan laufe als wie plant. Ich han eifach gfunde im Uster isch öpis schief glofe. Versueche au en Nachgspröch mit Uster zha.. ich has ebe sehr spaht realisiert dasses eig. Nie eso het sölle cho..

  • Ich bin zUster gsi und würd nie meh det ane gah!!! So schlimm gsi! Seinzig positive isch dFamilieabteilig gsi…
  • @Mamsi derfi fröge wiso es dir dete nöd gfalle het?
  • Isch alles schief gange wo hät chöne schief gah. Sie händ mich 5 Täg mit ileite plaged, bis ich eifach nöme han chöne. Ich han 5 Täg wehe gha und mer hät mich oft vergesse, CTG schribe zwei Stund lang und dänn chunt mal wieder e Hebamme go luege und motzt ume das es gar nöd ufzeichnet hät. Isch e ganz e langi gschicht und ich denke gar nöd gern a mini Geburt. Isch ganz schlimm gsi für mich und au sehr traumatisch🙈 han fascht drü Mönet gha zum min Sohn anäh. Das heisst ja aber natürli nöd das es bi jedere so lauft, nur mini erfahrig isch krass gsi im Spital Uster! Ich gsnge hüt no nöd gern i dä Spital und versueche zmiide wenns gaht! Leider wohn ich halt da🙈
  • Ojeee mega scheisse das tuet mer leid dass es dir eso gange isch, chan verstah dasses nöd schön isch :(
    Ich erwarte sit. 2 wuche uf en ruckruef vo dem Spital Uster, willi han welle fröge wiso es damals bi mir schief glofe Isch, leider no kei meldig becho.. finds mega frech.

  • Villicht numal nahfröge?
    Ich denke die hend doch au en mega stress und villicht isch die hebamme/ärzt grad nöd ume und mer muess uf sie warte! 😅🥴

    Aber finds toll dases ufarbeite wetsch! 💪🏼
  • Ich han beid geburte müesse im uster spital ileite und han wükli mega liebi lüüt um mich ume gha!
    Sogar bim zweitemal wo wege corona min maah erst im endspurt het dörfe cho! 😅

    Wie gseit es chan überall guet oder schlecht si! Aber mer dörf au nöd riesigi erwartige ane geburt ha! 🙈Logisch gurkts mich au a, wenn ich nöd sofort dra chume wenn ich lüüte oder öpis bruche! Aber mer weiss nie was uf de andere siite isch? Villicht en notfall und denn isch mer amigs froh isches bi eim selber nöd so dringend! 😅
  • Super @Brineli Find das super dass liebi lüt um dich kah häsch bi de Geburt und es guer cho isch.
    Aber ich ha ebefalls müesse ileite, sie hend gseit sobald wehe afanget bringet sie mich denn is gebärsaal.
    Ich bi 9 stunde mit sturmwehe imene normale Zimmer gsi und vo "liebi lüt" hani nüt gspürt oder gseh.. es het 1 liebi kah... E lerhrling..sie isch öpe 3 mal cho CTG go luege...
    Ich han gseit ich wet de tampon wo sie inetah hend useneh willi sturmwehe han.. de schiss tampon hends mer erst nach 9 stunde usegnog woni han müesse pereits ileite will de herzton von chline nöd guet gsi isch. Ich bi au wie du allei gsi während dwehe bis bim partner für de Kaiserschnitt het dörfe cho.
    Woni Uster ahglütet han hends gseit sie meldet sich im Verlaufe vo tag.. zwei wuche verbi und ha no nix ghört.
    Sie hend nöd mal gfrögt um was es gaht, sunder nur gseit Hebamme meldet sich hüt no bi ihne...
    Für mich Isch das frech und nüt mit liebi lüt.. 😐😔
  • Verstah das voll das enttüscht bisch! 😢 so öpis wet mer nöd erläbe und vorallem wet mer ernst gno werde!

    Ich würd definitiv numal alüte! 👍🏼

    Ich wünsch der alles gueti für dini zuekunft und dases verarbeite chasch! 👍🏼🍀
  • Danke viel mal @Brineli wünsche dir und dineri Familie en Guete Rutsch is neue Jahr 💕
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum