Mamis September 2014

24567

Kommentare

  • Hihi 23.08 ;)
  • Schön... Bi gspannt wenn de üse strampli Zwärg tatsächlech chunnt, wäre no a zwöine Hochzyt iiglade, eis am 23.8., z angere am 30.8., entweder chugeli Rund odr mit Baby... Eifach im Spital wär nid gäbig... Na ja, mal gucken...
  • Ja ig bi o gspannt u cha chum me warte :) hihi de hoffemer de buchzwärg laht das zue ;)
  • Ja, u schüsch ischs haut de so, a erster Steu chunnt z Baby, dr Räscht isch 2. Rangig...
  • Das isch so :)
  • Hallo ich bin Jessica und bin gerade 16+5 ssw der Arzt sagt das es wahrscheinlich ein Junge wird :)
  • Suenneli, 18.ssw und immer no speiübel, ich dreh bald durch. Wie gehts dir damit?
  • muckelmuckel

    313

    Symbol
    bearbeitet 21. 04. 2014, 13:46
    Mimi, probier's mal mit Sea-Band Bändern (gibt's in der Apotheke)! Hat mir gut geholfen!
    Das sind so Bänder fürs Handgelenk, mit kleinen Knöpfchen, die auf die Akkupressur-Punkte am Handgelenk drücken. Eigentlich sind sie für die Seekrankheit gemacht, helfen aber auch bei normaler Reiseübelkeit und wie ich gelesen (und ausprobiert) habe auch bei vielen mit Schwangerschaftsübelkeit!
  • Hallo muckel. Bin froh um jeden tipp und werde dies auf jeden fall ausprobieren. Danke
  • muckelmuckel

    313

    Symbol
    bearbeitet 21. 04. 2014, 13:44
    Mehr Infos findest du auch hier: www.seaband.ch . Es gibt auch eine spezielle Mama Ausgabe in violett, falls man viel Wert auf das Aussehen legt. Ich hatte das normale graue und bin nie auf die Bänder angesprochen worden.
  • Super, tausend dank
  • Hoi Mimi, hoffe, das nützt dir... I mues nüm jedä Tag erbräche, aber zwüschine immer no... Ga geng no regelmässig id Akupunktur... Letscht Wuche simer ide Ferie gsi u mit derä angere Kost hani Mi-So geng erbroche, itz zrug ir Schwyz isch ume viu besser...
    @Muckel: merci für dä Tip, ga o mau ga luege, vilech für dürd Nacht, düre Tag chanis nid trage, wägdr Hygiene...
  • hallo Zusammen
    auch wir sind ab mitte september zu dritt. Ob junge oder Mädchen wissen wir noch nicht da beim letzten Ultraschall die Beinchen zusammengekniffen waren ;;) naja hoffentlich beim nächsten mal...
    spürt ihr euren mitbewohner schon?
  • Mir händ au mitti September ET :)
    Ich gspür de Krümel scho ait einere Wuche, obwohl ich e Vorderwandplazenta han..
  • Hey Liinda, gratuliere dir/öich ganz härzlech... Mir hei hüt grad erfahre, dases zu 99% äs Meitli git, ha meega fröid!! U i gspüre di Chlyni itz grad sit 2 Wuche, äs unbeschriiblechs Gfüeu... Wenn hesch de du gnau Termin?
  • Dir Lori gratulieri natürlech o gaaanz härzlech...
  • Ich hab am 16.09 Termin nur leider verhält sich mein kleines noch sehr still. Beim Ultraschall immer wach und am Turnen aber sonst nix. Sehr schade das sich das kleine sonst gar nicht meldet.
  • Liinsa nur die Ruhe ist es deine erste SS?
  • Ja ist die erste. Ich weiss auch das es dann manchmal länger dauert, aber langsam könnte sich der Stoppel doch mal melden,
  • Hihi je ungeduldiger du bist umso länger geht es :)
  • Und irgendwann liegst du dann Abends im Bett, bist fasziniert von den Bewegungen und freust dich, dass das Baby so schön aktiv ist, sich bewegt, dich tritt etc und denkst, dass du dann jetzt trotzdem gerne mal einschlafen können würdest (was aber nicht so einfach ist, wenn in deinem Bauch eine Party stattfindet) ;-)
  • Ist genau so muckel :) unser kleiner turnt zum glück noch tags/abends hihi
  • Wenn sich das kleine dann zu Hause auch so ruhig verhält kann ich gut damit leben das es jetzt noch auf sich warten lässt :)
  • Ich wollt euch auch noch fragen wie es euch mit dem Brustschmerzen geht. Spannt sie oder hat das bei euch schon wieder nachgelassen?
  • Ist unterschiedlich. Momentan hab ich "ruhe" kann morgen aber schon wieder anders sein :)
  • September Mamis, wie gots euch?
    Wüsset alli scho obs e büebli oder meitli git?
    @Liinda hesch die erste trittli jetzt endlich gspührt?
  • Hey mimi

    Ja seit gestern. Also ich nehme an, das dass vom kleinen kommt. Kann mir sonst nicht erklären was das für "Gefühle" sein sollten
  • Was es wird wissen wir leider noch nicht. Montag haben wir Termin beim FA, da geh ich nicht eher weg ;)
  • 20.09 Termin... die Zeit vergeht wie im Flub
  • Unser kleines hat heute grosszügige Aussicht geboten. Wir bekommen einen Jungen - hatte ich auch so im Gefühl ;)
  • Gäll, ist mega schön wenn man die kleinen spürt? Ich weiss manchmal nur nicht obs jetzt das kleine war oder doch mein magen der blubbert. Bei uns wirds ein mädchen.
  • Bi üs gits äs Meiteli, u sie isch scho sehr tämpramäntvoll... ;-) Erbräche muesi leider o geng no 3-4x wöchentlech... Hört äuä ersch bir Geburt, schaffe itz nöi nume no haubtags, vilech besserets ja de chli... Wi geits öich so?
  • Hoi suenneli. Oje, isch nonig besser? Ich erbriche chum no, aber die übelkeit bringt mi fast um. D FA meint au es wird alwä nüm höre.
  • Habt ihr das sea-Band mal ausprobiert? Hat's nicht geholfen?
  • Hallo muckel. Habs während drei wochen tag umd nacht getragen. Aber leider keine besserung.
  • Bi mir hets leider o nüt gnützt, ga witerhin id Akupunktur u zure Naturheilpraktikere... Aber ja... Ha no niä ä Wuche ohni erbräche gha...
  • muckelmuckel

    313

    Symbol
    bearbeitet 20. 05. 2014, 23:56
    Schade hat euch das Band nicht geholfen hat! Ich hoffe ihr könnt eure Schwangerschaft trotzdem geniessen, denn die Zeit geht dann gegen Ende hin ganz schön schnell rum.

    Ich kann mir noch gar nicht vorstellen, wie es sein wird, wenn dann der Bauch wieder weg ist und ich die Bewegungen nicht mehr spüren kann und dafür dann ein kleines Menschlein meine volle Aufmerksamkeit braucht.
  • Ja, säg nüt, säge geng zu mim Maa, gniesses itz no, solang di Chlyni nume stüpft usech bewegt, scho gli schreit u grännets de derzue... :-)
  • U ner wärde si Elter u Lehre zwängele Lehre kenne u ner fat dr Spaß a:p
  • Ja, bi o so eini gsi u mis Mami wünscht mir o sone Chlyni "Zwätschge" :-) Lö mir üs mau la überrasche...
  • Hahaha het mis Mami o gseit u bi mir hets e zwätschge Gä aber wenigstens eini wo Luschtig isch u viel lachet nebem zwängele:p
  • So z viu... Ok, de la ig mi mau la überrasche... Bi auso gspannt!! ;)
  • Chasch o si u me gwöhnt sech a alles... ;) aber sie bereite Freud u mängisch o ärger... :p
  • Hey liäbi Froue, so, di ersti Wuche mit 50% schaffe isch ume und siehe da, bis itz nid einisch erbroche... Ds Läbe cha ja soo schön si, bi grad mega happy u di Chlyni gloub o...
  • Hoi suenneli. Das isch jo schön z ghöre. Neui lebensqualität, gell? Schlecht isch dir de nid??
  • Bim ufstah no minim aber nachem Zmorge isch guet... Herrlech, ja... ;)
  • Huhu, ich schliesse mich euch an. Wir kriegen unser erstes kind anfangs september, es wird ein junge :)
  • Hey maslergirl, gratuliere dir/öich ganz härzlech... Geitsdr guet, ir SS? Wenn hesch de gnau Termin u vo wo bisch du?
  • Jo goht eigendlech alles super (ämu körperlich ;) ). Aber schaffe hänkt langsam a, ech fühl mi eifach oft fix ond fertig.
    Ech ha de Termin am 4.9 ond be usem Aargau
  • Ich schlüüse mich au no a. Erwarte üses erste Chind mitti Septämber :-)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum