Mamis September 2014

24567

Kommentare

  • Hihi 23.08 ;)
  • Schön... Bi gspannt wenn de üse strampli Zwärg tatsächlech chunnt, wäre no a zwöine Hochzyt iiglade, eis am 23.8., z angere am 30.8., entweder chugeli Rund odr mit Baby... Eifach im Spital wär nid gäbig... Na ja, mal gucken...
  • Ja ig bi o gspannt u cha chum me warte :) hihi de hoffemer de buchzwärg laht das zue ;)
  • Ja, u schüsch ischs haut de so, a erster Steu chunnt z Baby, dr Räscht isch 2. Rangig...
  • Das isch so :)
  • Hallo ich bin Jessica und bin gerade 16+5 ssw der Arzt sagt das es wahrscheinlich ein Junge wird :)
  • Suenneli, 18.ssw und immer no speiübel, ich dreh bald durch. Wie gehts dir damit?
  • muckelmuckel

    313

    Symbol
    bearbeitet 21. 04. 2014, 13:46
    Mimi, probier's mal mit Sea-Band Bändern (gibt's in der Apotheke)! Hat mir gut geholfen!
    Das sind so Bänder fürs Handgelenk, mit kleinen Knöpfchen, die auf die Akkupressur-Punkte am Handgelenk drücken. Eigentlich sind sie für die Seekrankheit gemacht, helfen aber auch bei normaler Reiseübelkeit und wie ich gelesen (und ausprobiert) habe auch bei vielen mit Schwangerschaftsübelkeit!
  • Hallo muckel. Bin froh um jeden tipp und werde dies auf jeden fall ausprobieren. Danke
  • muckelmuckel

    313

    Symbol
    bearbeitet 21. 04. 2014, 13:44
    Mehr Infos findest du auch hier: www.seaband.ch . Es gibt auch eine spezielle Mama Ausgabe in violett, falls man viel Wert auf das Aussehen legt. Ich hatte das normale graue und bin nie auf die Bänder angesprochen worden.
  • Super, tausend dank
  • Hoi Mimi, hoffe, das nützt dir... I mues nüm jedä Tag erbräche, aber zwüschine immer no... Ga geng no regelmässig id Akupunktur... Letscht Wuche simer ide Ferie gsi u mit derä angere Kost hani Mi-So geng erbroche, itz zrug ir Schwyz isch ume viu besser...
    @Muckel: merci für dä Tip, ga o mau ga luege, vilech für dürd Nacht, düre Tag chanis nid trage, wägdr Hygiene...
  • hallo Zusammen