Zappeln ohne Ende

KrümelKrümel

74

bearbeitet 2. 06. 2014, 20:16 in Schwangerschaft
Hallo zämme,
Ich bi in dr 33.ssw und unsere Zwerg wachst und wachst :)
Lut US ischer gsund und munter. Under anschienend ghört er jetzt scho zu de grosse :) er het emol langi Bei het mini FA gseit. Also prinzipiell tönt alles guet..... Aber ez hani glich mol e frog:
De klei stramplet gaaanz fescht. Ame so fescht dases mer richtig weh duet. I ha e Stell woner immerwider trifft und die duet scho bi kleine Bewegige weh. :-/
Usserdem bewegt er sich teilwies ganz schnell.... Wie wenn öbber dreimol and Türe klopft... (So zum verglieche) mengisch zuckt au de ganz Buch (mein aber nid de Glugsi)
Irgendwie erstuunts mi einersits, dass er dMotorig für so schnelli und kräftigi Bewegige het, aber mengisch machi mer denn au chli sorge dass er viellicht was het dass er so zuckt.... Irgendwie so unkontrolliert....
Also mini frog: kenne Dir das au? Sind Euchi Zwerge au so Zappel-Phillipe? (Wie ichs ame nenn)
Danke für dAntworte :)

Kommentare

  • Hallo Krümel,

    Mir ging es auch so. Habe eine Stelle,
    wo das Kleine immer wieder hin tritt und die daher sehr empfindlich ist.

    Eine Kollegin aus der Schwangerschaftsgymnastik meinte, dass der Arzt ihr gesagt hat, dass sie quasi dort auch von innen wie "wund" sein kann.

    Auch je schnellen zuckenden Bewegungen kenne ich. Bei mir kommen sie eher selten vor. Ich denke, alles ist normal! Manche Kinder bewegen sich mehr als andere und wohl jedes auch anders.

    Solange dein Arzt zufrieden ist, wird es dem Kind sicher gut gehen!
    Wünsche dir einen schönen Endspurt und hoffe du kannst die Zeit mit Bauch noch richtig geniessen!

    Bei mir ist es bald so weit und ich kann mir noch gar nicht vorstellen, wie es sein wird, wenn der Bauch weg und das Baby draussen ist...
  • Hehe ja das kann sein :) ganz schön ungewohnt ohne dicken bauch dann ;)
    Ja ich hoffe dass das rin gutes zeichen ist, dass er so aktiv ist mein ich. Vermutluch ist er einfach schon sehr kräftig... :) danke für dein Feedback
  • Und auch dir einen schönen Endspurt ;)
  • bearbeitet 4. 06. 2014, 22:37
    Hallihallo

    Also min sohn isch au an zappelphilipp gsi... Und das scho sehr sehr früah!
    As isch zwor unagnehm wenn sich dia poppis im buuch so breit machen und um sich schlönd aber i bin schlussendli froh gsi wil i dur das ha gwüsst dases ihm guat got.
    Er isch übrigens au mit drei mönet no as zitterfüdla und haltet mi ganz schön uf trab
    Wünsch eu no a guati und schöni reschtlichi sswziit

    Liabi grüass
  • Auso mir het mis meitschi sogar dr nerv im Bei blockiert das ig am schluss fascht nümme ha chönne loufe... U ir nacht isches bi mir geng am schlimmschte gsi... Mittlerwile isch sie 1 louft u isch putzmunter... Denke das isch normal;)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum