Corona Infektion

Tanja87Tanja87

786

bearbeitet 16. 01. 2022, 22:11 in Gesundheit und Medizin
Ihr lieben 🌸

Nun hats mich auch erwischt, trotz doppelter Impfung..
Ich habe sehr starke Hals Schmerzen, trockener Husten, und Kopfschmerzen sowie eine verstopfte Nase... Was hat euch geholfen? Habt ihr Medis genommen? Habe nun seid zwei Tagen diese Symptome aber es bessert nicht.
Bin sonst nie krank 🤷‍♀️
Merci für eure Tipps 🌸🌸

Kommentare

  • Ich habe viel Tee getrunken mit ingwer und ab und zu ein Dafalgan genommen gegen die schmerzen. Muss zu dem sagen ich bin schwanger und konnte daher nicht viel nehmen 😅Aber frag doch sonst deinen arzt der verschreibt dir evtl. Noch etwas anderes.
  • Wie lange war euer Geschmack und Geruchsinn weg? Das ist ja voll unangenehm... Rieche nicht mal wenn die Kleine die Windeln voll hat... Kochen wird auch zur Herausforderung 🤣😅🙈🙉
  • Bei mir dauerte es zum glück nur 4 tage. Habe zu dieser zeit halt nur süppchen mit gemüse gekocht da ich au nichts geschmeckt habe. 😅
  • @Jessness oh das stimmt mich optimistisch 👍 ist ja zum heulen so ohne die Sinne😅
  • Ich hans vor übemerme Jahr gha und bi mir ischs leider monate gange. hans gfühl schmöcke mit nase immernonig so guet wie vorane🤷‍♀️
  • Has au grad gha aber nur fieber und chopfweh.ha es neocitran und es dafalgan go und nach 3täg isch alles wieder weg gsi. Aja han nur schoggi nüme gschmöckt aber leider nur für ein tag😜 suscht heti mal de winterspeck losbracht. Suscht de isch gschmack und gruch normal gsi nur d schoggi🤷🏻‍♀️
  • @Anni Jösses Gott... Monate😱😱 nei das überläb ich need😱😱
    Hesch denn au komplett nüt groche und gschmöckt? Isches schliichend wieder cho? Mega blöd😓😓
  • @Tanja87 Bi mim maa ischs au schneller wider zrugg cho. so nach 3 wuche. ja, also am afang isch plötzlichalles komplett weg gsi. riechen & schmecken. s schmecken isch nach es paar wuche langsam besser worde und s riechen hald immernonig ganz. Aber ich muen sege, ich ha jetz scho paar mal gläse das de gruchsvelust bi omikron seltener und weniger segi. Vilicht hesch ja glück. 😏 bi minere kollegin womer ois damals agsteckt hend isch au eeewigs gange.
  • Hmm @Anni mer weiss ja ned weli Variante mer hed🤷‍♀️ also so ala: omikron segi zwar sehr ansteckend, aber mit Impfig heg mer en "milde" Verlauf... Naja.. Bin sid 7 Tag würkli chrank... Und irgendwie wotts ned würkli besser werde😩 hüt weri nach Verlängerig mini Isolation beendet. Aber ha immer no Halsweh, hueste und verstopfti Nase🤦‍♀️
  • Ohh ich imfall au, bi voll krank…wie lang hends dir verlängeret?
  • I wellere SSW bisch, summer84? Ich bi grad Ahfangs 13… und sit hüt au positiv 😩
  • Ich bi ide 17. ssw und au sit hüt positiv bestätiget.
  • Also mich häts au verwütscht.. han aber nur Halsweh gha und na chli hueschte 🤔 aber mini Tochter (3) gats leider gar ned guet ... sit 5 Täg fieber und sit 3 Täg hät Sie nüt gässe und hüt hät Sie leider eh Infusion brucht. Und ich ha immer gmeint die chlie blibed verschohnnt. 🤒 sie isch scho immer eh dünni schmali gsi und jetzt nah meh 😥
  • @Summer84 also zersch vo 5 uf 7 Tag, das macht s Contact Tracing. Denn hani gester minere Hausärztin aglüte und de MPA gseid dasi immer no ned zwäg bin (hueste und Gschmackverlust sind i dem Sinn kei Symptom meh zum d ISO verlängerte) Kreislaufprobleme, Halsweh und extrem schnell erschöpft, cha grad mal 30 Minute öbbis mache, z. B. koche und de bini total K. O. 😱😱 Etzt bini nomal 2 Tag dihei🤦‍♀️
    Gester Abig isch sogar so schlimm gsi, dasi ufem WC Ohnmächtig worde bin😓😓

    Was hesch du für Symptom @Summer84 und due Thea?
    Wünsche euch gaaaaanz gueti Besserig und hoffe en einigermasse milde Verlauf 🌸🌸🌸💐💐
  • Ich ha gester moderats Fieber gha und Chopf-/Ruckeschmerze. Bin vercheltet.. hüt isch bis ufd Vercheltig alles weg 🙏🏻🥳 Hoffe, es bliibt so!
  • Bi mir wirds eifach nöd besser, aber ich cha ja weg de ss au nüt neh…blockierti nase, hueste, nebehöhleentzündig
  • Dafalgan dörfsch näh. Ich ha gester eis gno gäg d Schmerze. Hät zum Glück guet ghulfe.
  • Oh nei ihr arme😓 hoffe es besseret eu rasch🌸🌸

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum