Familienauto-Auswahl 🚗🚐
snowangel
860
An die Eltern mit zwei Kinder, was für ein Auto habt ihr?
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
169
1
860
Mir würdet ebe bis zu 7 Stunde mitem auto is ferie fahre und brucher eso hine au seehr viel platz...
Und wie machet ihr das wenn ihr am fahre sind und beidi chind hine zbsp brüellet?
😐😅 Muessi jedesmal ahalte?
430
Git viel wo 6-7 sitzplätz hend (notsitz) dementsprechend au grössere kofferum wie zb glich modell nur mit 5 sitz
Au isch z Budget wichtig eher öppis neues oder Occasion bis ganz alt 😅
860
Und das thema mitem umwelt und auto.. es isch sooo schwierig das ganze.. 😅
Mir hens eigentlich e genau vorstellig wie s auto söll sie.. dfrag isch ehnee ob sich das lohnt de BMW verlah für es anders auto.. das isch ebe daa wo eus zruck haltet.. 🙈🙈🙈 was fahrsch du für eine?
0
860
Mir gönd meischtens uf frankrich für 7 täg imene ferie wohnig mit pool.. alsoo muess vieles ipackt werde..plus kinderwage, Spielzüg.. Trotti...
Ich ha sgfühl ich wür viiiel zviel mitneh...
Wie krieget ihr das ganze is auto?
Oder sind eui Chinder scho chli älter?
Mine isch erst 19 mönet uns es zweite chunt im Juli
430
Mir hend zb kiwa extra eine wo ganz chli isch zeme gleit 😂 auto apasst
Und jetzt bechömme mir zdritte kind und mir nehmet üs eh ford bus da min mah sowieso fürs schaffe en bus brucht no nebs em sportauto den wen mami und papi mal allei unterwegs sind chame chli sportlech si
Ford bestimmti vw zb verlüre nid so de wert
Bmw hebt sich im verglich eig au recht guet
Mercedes änder nid eh sooooooo
Was ich nid würd wähle sind italienischi autos oder franzose
Oder zb kia ish schlecht im wieder verkauf
Alles japse mässige isch sehr stabil vom motor getriebe inne usstattig je nach jg halt nid so toll
Wen ich wechsle würd de würdi sicher öppis guets näh mini eltere het zb mit 4 kind immer en bus, kombi oder grosse SUV kha und mir hend au 10std id ferie müese fahre
430
860
4
430
860
Häsch chlii zviel erlebt i dene büs meinsch 🙈 chas mer vorstelle sind aicher kei ruhigi fahrte gsi..
430
860
4
860
430
430
791
Hesch viel Platz im Auto und de Kofferum isch supper für en SUV👌
860
@Tanja87 ahhh nei sicher mega doof sauto soo nahtruure😒😔 die Angst hemmer ebe au bim BMW.
1
860
1
860
860
Wenn ihr allei also nur mama oder papa unterwegs sind und chinder hine los brüellet, ihr aber zbsp grad im autobahn sind.. was machet ihr i sonere situation...
Wie machet ihr das mitem allei fahre mite chinder..
Wenn mir zbsp jetzt weg fahret uns ich nur no vorne mitem partner chan sitze und nöd hine mite chinder.. müemer jedes mal ahalte zum nach de chinder luege?
5
Sie sitzt im Reboarder geg führe.. nöd guet aber ich chan nöd anderst mit ihre susch tobt sie die ganz zit😬 Wenn ich merke das sie unruhig wird lahni ihri lieblingslieder laufe oder gib ihre es buech mit tiergrüsch was sie gern het. Wenns garnöd gaht lahni ihre öpis ufem handy laufe zum luege🤷🏻♀️ Besser so als das ich unkonzentriert bin
860
430
860
430
5
5
860
@S_F ahhh jöö e schlafmütze hihi 🙈🙈
340
340
76
860