Wie sind eure Kinder versichert?

MaryonMaryon

335

Symbol
bearbeitet 23. 01. 2022, 22:24 in Allgemeine Themen
Kurz und bündig wie habt ihr eure Kids versichert....

ALLGEMEIN

HALBPRIVAT

ODER PRIVAT ?🙂

Kommentare

  • Allgemein
  • Halbprivat
  • @Miette und nie Problem gha oder Fäll wo denkt hetsch halbprivat wer besser chu?
  • Allgemein
  • Nei, wieso meinsch? Es isch ja so, dass chind im chlichindalter huufig ja kei „erchrankige“ hei & meistens wegs eme unfall hospitalisiert werde. Ich han eifach vorgängig mit miner chrankekass gluegt, dass falls öpis passiert, ich immer bi ihm cha si & so versichert bi, dass das mini KK ubernimmt.

    Hei no nie problem gha. Wenns um chind gaht, denn wird eh immer alls unnernoh. Mier si scho 1x ufem NF und 1x hospitalisiert gsi (unfall) & no nie irgendwie denkt gha, dass wier halbprivat/privat besser dra wäri gsi. Aber da gits sicher vili andri erfahrige & sichtwise. Mier heis bis jetzt sehr guet breicht.
  • privat.. us dem Grund, will ich Allgemein bin und sitere schwere Erkrangig mit 20gi ez bunde bin und nüme chan wechsle. Eusem Chind wetti das erspare..
  • Halbprivat
  • Allgemein. Mit Möglichkeit alli 2 Jahr uf Halbprivat (Privat glaubs au) z wächsle ohni Gsundheitsprüefig.
  • Mir allgemein well de Grund warum privat am agnähmschte wer, wer s einzelzimmer. Das gits bide Chund Schwiizwit chum
  • Mir sind halbprivat bi de Chind, die Erwachsnige privat. Sobalds gaht, wächsle mer au uf privat fürd Chind 😊
  • Mir hend allgemein.
    Min partner het als chind en unfall ka ud er hets als meegaa cool gfunde mit anderi chinder chöne im zimmer sie, er meint allei im zimmer chas amene chind schnell langwillig uns trurig werde.
    In teenager alter würdemer denn halbprivat wechsle.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum