Mamis September 2014

13567

Kommentare

  • jeranijerani

    214

    Symbol
    bearbeitet 7. 06. 2014, 22:34
    Hoi jessy87, schön das freut mich :-) herzlich willkomme! Weisch scho was es wird? Oder wotsch es nöd wüsse? Vo wo bisch?
  • Gratuliere dir jessy 87, geits dir/öich guet?
    @maslergirl: aus was schaffisch du? I schaffe itz wägem erbräche u schlächt numeno haubtags, geit viiu besser...
  • Ohje, sunnel: das esch jo müehsam dass du no so problem hesch met schächt ond erbräche =/

    Ech schaffe im verchauf, aso be stellverträtendi filialleiterin. Ab em juli schaffi de au chli weniger, i letschter ziit esch mer eifach alles zvell...
  • De wärs aber öppe o nid z dümmste scho chli z reduziere, z viu Stress isch fürds Chlyne o nid guet...
  • @ jerani, wänds nöd wüsse was es wird, aber d Neugier macht mi mägisch doch chli wahnsinnig ;-) bin usem Aargau
    @ Suenneli4, eus gats relativ guet, bin eifach nachem schaffe am Abig total kapput und mag nüt meh mache, s Hei fahre wird langsam au chli kritisch, will i so müed bi :-(
  • Ui, muesch de no wit heifahre...? Muesch ufpasse...
  • sind scho nur 30 min, aber wänn mer müed isch sinds langi 30 min...
  • @jessy87: vo wo usem aargau bisch denn? Schaffsch in züri? Ich bin us züri altstette
  • Bin us Neuenhof, isch nöd so wiit vo Züri Altstett entfernt :-)
    Schaffe teun i richtig Aarau..
  • @jerani, wo schaffsch den du? schaffsch no 100%?
  • Ich schaffe da wo ich wohne, in zh altstette. Ja schaffe no 100% und das sicher no es paar wuche
  • Du nüme?
  • Du nüme?
  • Schaffe au no 100%, hoffe das i so zwei wuche vor de Geburt nüme müessti go schaffe, aber das gseh i no.
  • Fraue i gibe euch 1 Rat! Höret gnueg früeh uf mit schaffe!! I ha bim erste bis knapp 8 Tag vorhär gschaffet u has bereut! Aber chunt natürlech drufab was dir schaffet!
  • Ich wird vorussichtlich nur no bis am 25. Juli schaffe. Egal wies mir bis den gaht. Han kei bock im summer ide hitz im büro dsitze
  • Dä tip hed mer mini chefin au gä. Sie hed au eintag bes vor de gebort gschafft ond sie hed gseid das wörd sie nie meh mache
  • @Shibasa, was schaffsch den du oder häsch gschaffet?
    @Jerani, das mit dere Hitz macht mer scho z schaffe wo i vo de Schwangerschaft erfahre ha ;-)
    @maslergirl, denn häsch du ja e richtig netti Chefin, min Chef wür glaub chli komisch luege wän i jetzt dän säge i wet nüm schaffe. Ich bin mer scho sit längerem am überlegge ob i eifach mal chli reduziere. Wett doch no so viel mache, bevor s Chline Stinkerli da isch :-D
  • I han im 4 Monet blutige ka und bi drumm krank gschriebe gsie en ganze Monet. Sit dem schaff i nu no 50%, also ca. sit Mitte April. Bi au echt froh. Würd 100% glaub au gar nümm me schaffe. Hends so greglet das immer eine schaffe und ein Tag frei. Und den eine volli Tag isch immer scho mega anstrengend.
    Es tut echt guet chle zreduziere, meh het den eifach au wieder chle me chraft für anders und i cha mi vill meh ufs chline freue will i eifach nümm so erschöpft bin :)
  • Han dazumau wie ou jetzt ihr Gastro gschaffet! Dasmau hani aber scho es paar Tag nachem positive Test "ufghört" respektive mini Chefi het eifach dr Vertrag miteme Vorwand nüm verlängeret. Ha de ou nümme gsuecht wius eh unmöglech währ gsi öppis ts finge...
  • Han au gastro glernt, hab aber mitlerwiele e zweitusbildig gmacht. Chammer nid vorstelle schwanger i de gastro zschaffe. Hetti min alte job sicher nid über de dritte montet uus chönne mache. Das isch körperlich eifach nid möglich.
  • Liiinda i han ihr erschte SS bis churz vor dr Geburt ihr Chuchi gschaffet und das meist 6 Tag i de Wuche und bin vom Morgä bis Aabe ca. 16 stung ungerwägs gsi
  • Fraue, heit dur au so problem mit dem gruusige ufstosse? Was machet ihr drgege?
  • He Mimi
    Ich hab vom Minute FA es super Gel übercho, das hilft mir super. Das heisst Alucol Gel und hilft geg Sodbrennen und beruhigt de Mage. Chasch dini FA jo mol froge
  • ShibasaShibasa

    684

    bearbeitet 26. 06. 2014, 15:06
    Alucol isch guet, hiuft aber o nid aune. Chasch i Apo ga Rennie hole hilft super. Und mir hilft Lakritze ;)
  • Supi, danke mädels. Werd ich probieren
  • Mädels, wue gots euch?
  • Het dis ufstosse besseret? I ha scho müeh mit schlafe, weni ihr nacht ufs WC mues chani när nüm schlafä :(
  • Die alucol tablette helfe recht guet, zum glück. Und süscht blogt mi halt immr no die übelkeit
  • Hoi liebi Froue... Ou, Mimi, du bisch auso ä Armi... Muesch de ono erbräche? Bi mir isch z Schlächt fasch vouständig wäg, mit Ufstosse hani aber o chli müeh, isch aber nid au Tag glich...
  • Ja i gamer itz hüt ouno ga Alucol hole aber ts Gel :) hoffe es hiuft de! Chunt haut o geng drufab wasi isse oder trinke :/
  • Hoi suenneli. Erbreche dueni nüm viel, aber fühle mi hundeelend. Jänu, chame leider nid viel mache ussert die restliche 12 wuche no durehebe.
  • Ja, blibt äuä nüt angers übrig, derfür ischs när sicher umso schöner, weds schlächt nachdr Geburt vou düre isch...
  • Wir sind jetzt in der 31 Woche und der kleine wiegt 1600g.
    Meine FA hat uns jetzt im Krankenhaus angemeldet.
    Wie siehts bei euch aus? Wie schwer sind eure kleinen und seit ihr schon fertig mit allen Vorbereitungen, Kinderzimmer ect?
  • bearbeitet 11. 07. 2014, 22:32
    Ich war das letzte mal in der 29. woche bei der FA, da war unser kleiner 1100g :)

    Wir haben so gut wie alles fertig. Letzte woche konnten wir den kinderwagen holen, kinderzimmer ist fast fertig (der wickeltisch kommt erst im august), sogar windeln habe ich schon gekauft ^^
  • Ja Windeln habe ich auch schon gekauft, immer wenn sie im Angebot waren.
  • ShibasaShibasa

    684

    bearbeitet 12. 07. 2014, 19:52
    Ihr seit ja weiter als ich wo "nur" noch 5 Wochen habe :)
  • Ich bin sehr froh das wir schon alles fertig haben. Ich hab so mühe mit dem Kreislauf, ich würde es nicht mehr schaffen ein Kinderzimmer einzurichten. Bei der kleinsten Anstrengung klappen mir die Beine weg, ich bekomme Atemnot und mir wird schwindlig. Hoffe das ist nur eine Phase bis der kleine sich ordentlich ins Becken gekuschelt hat und ich nach oben hin wieder Luft bekomme.
  • Das Problem hab ich zum Glück nicht. Wobei Kinderzimmer eilt bei uns eh nicht. Bis der kleine durchschläft, schläft er im Elternschlafzimmer ;)
  • Bin heute 32+3 und am mittwoch war mein kleiner 1663gramm und 41.6cm
  • Die Schwangerschaft macht einen total vergesslich! Ich wollt euch letzten Wochen schon fragen!
    Seid ihr von eurer FA oder sonst jemanden darauf hingewiesen worden euer kleines schon vor der Geburt der Krankenkasse zu melden und eine Vorversicherung abzuschliessen? Am besten schon ab dem 4/5 Monat.
    Mir hat das niemand gesagt. Ich hab per Zufall bei der Krankenkasse nachgefragt was es dann mehr kostet, rein Interesse halber und das dann so erfahren. Für alle die das auch nicht wussten: sehr sehr wichtig!!! Sofort unbedingt machen! Ansonsten ist euer Kind bei der Geburt nicht versichert!
  • muckelmuckel

    313

    Symbol
    bearbeitet 14. 07. 2014, 01:03
    Stimmt so nicht ganz:
    "Neugeborene müssen innerhalb von drei Monaten bei einer Krankenkasse gegen Krankheit und Unfall versichert werden. Wird diese Frist eingehalten, gilt der Versicherungsschutz vom Zeitpunkt der Geburt an. Das ist übrigens zwingend: Auch wenn Ihr Baby krank wird oder krank geboren wurde, müssen es die Kassen der Grundversicherung (nicht jedoch der Zusatzversicherung) ohne Vorbehalte aufnehmen."
    Wenn ihr eine Zusatzversicherung wollt, das unbedingt vor der Geburt machen!
    Weitere Infos: http://www.swissmom.ch/familie/geld-recht-und-beruf/krankenkasse-unfallversicherung-schon-vor-der-geburt/allgemeines/
  • Da hat mir meine KrankenkassenTusse aber was ganz anderes erzählt! Sie sagte wenn das Kind bei der Geburt nicht versichert ist bezahlt man alles selbst. Da bin ich ja ein bisschen beruhigt. Hab mich nämlich sehr aufgeregt das man solch wichtige Informationen von niemandem bekommt.
  • Das ist klar dass die das sagt (könnte ja sein dass du dich später für eine andere KK entscheidest) Sie sind aber verpflichtet dich respektive das kleine auch danach noch zu Versichern.
  • LiiindaLiiinda

    102

    Symbol
    bearbeitet 14. 07. 2014, 14:58
    Blöde Kuh. Die hat mir richtig Angst gemacht
  • Ist leider bei Versicherungen so üblich (meine Erfahrung)
  • Bi hüt 32+6 u üsi Chlyni Muus isch itz 2kg schwär... S isch aus bestens, würum gö di Kontrouene geng so schnäu verby... Hmm!
  • Wow 2kg? Es meitli? Euse isch bi 31+6 nur 1663gramm gsi
  • so schön Suenneli i fröiemi scho ufe nächst Termin am 23. :) üse isch o ca. I dem Beriich gsi wo dis ;)
  • Jerani gnau sägä cha das eh niemer, si schätzige ;) also nid ts fescht druf ihga ;)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum