Mimimi-Ecke 😭
1
Hoi zäme,
De Mami-Alltag esch ned emmer eifach. Ond das vod bereits i de Schwangerschaft a. Drom do en Ort wo er üche ganzi Froscht ond Ärger chönd ablade ond met öberem teile.
De Mami-Alltag esch ned emmer eifach. Ond das vod bereits i de Schwangerschaft a. Drom do en Ort wo er üche ganzi Froscht ond Ärger chönd ablade ond met öberem teile.
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
860
Defür macht min chline viel mimimimi
1
53
Bi mir isch au echt streng mit 2 babys. 21 und 4mönet😬
1
53
169
53
1
Langwilig esches jo jetzt scho ned
860
1
340
53
Bi de Geburt vo eusi Sohn isch mini Tochter plötzlich inere Trotzphase kehrt, isch nur no am schreie ksi, brüele, nüt meh welle selber mache. Abr etz isch wieder guet sie kümmert sich um de chlii😊
1
860
1
76
53
Min Sohn isch etz den 5mönet hat au volle Appetit haha trinkt scho 210ml schoppe🙈 han au das gefühl das zviel isch abr mir sötet die Kids das geh was sie bruched. Ich gib dir Ziet, Haushalt chan warte. Wichtig isch das Ziet für dich nimmsch. Bi mir klappt das guet dass beide Kids glichzietig go schlafe gönd so hani 2h zum eifach mal schnuffe.
76
53
Wie isch es bi dir ?
340
76
53
Ich denk es hat mit de veränderige ztue. Mine hat au immer dure pennt. Siit de Brüder da isch hend die unruhige Nächte agfange. Sie brucht meh ufmerksamkeit will sie halt kseh dass bi de Sohn ständig öpis machsch. Bi paar Babys brucht lang bis sie Nächte mached. Buchlage hesch probiert. Bi mir hat super klappt.
860
Und nach 1 Stund hani ihee sohn wieder müese ufebringe will er vo min Sohn angst becho het will er so wild spielt und het immer welle zu mir, aber min sohn Isch Brutal ifersüchtig word het mega brüllt und het afange haue 😔 macht mer angst dass ich es nöd schaffe allei am tag dure mite zwei .
860
340
1
860
Mini muetter wohnt sehr wit vo eus bi eus wohne wärs zeng und sie het ebe es hus.. det hetemer gnueg Platz.. min Sohn isch seeehr gern mit ihre, so dass er mich sogar vergisst.. das klappt nuuur bi ihre... Niemert schaffts suscht dass er nüt vo mir wet..
Und nach de Geburt vo min Sohn isch mer ebe sehr schlecht gange, ha jede tag fieber ka schübwis und ich ha nöd allei vom bett chöne ufstah, han da durch chli angst dass es wieder eso wird.
860
340
860
340
340
860
340
340
430
860
Und duu??
@samira. Jaa häsch voll recht.. ich muess das echt chlii me mache. bi irgendwie bitt nervös bi dem, weiss nöd wie richtig afange ihm das biizbringe.. er verstaht nonig was baby isch, ich glaube da muessi als erst afange! 🙈🙈
340
860
340
860
Ich wünsche dir u d dim chline gaaaanz viel Kraft für vor und nach de op🍀
340