HWP/VWP Kindsbewegung

Hend ihr e vorderwandplazenta oder hinterwandplazenta ka? Was isch eu lieber gsi?
Han ghört mit e Hwp seget Kindsbewegung i de letscht 2 wuche schmerzhaft.. 😏 stimmt das? Und hend ihr babys früener gspürt?

Kommentare

  • Bi mir isch d Plazenta sitlich gsi so vill ig weiss und ig ha bi beidne chinder sehr früeh bewegige gspürt (ca. 14./15./16. ssw). Bide vorderwandplatzenta geits glaub scho länger bis mes Baby richtig gspürt.
    Aber gäge schluss düei glaub, egal ob vorder- oder hinterwandplatzenta, d chindsbewegige weh jeh nach itensität. Mi Bueb het immer vollgas gä und de hani gäge schluss mi au nümme getraut auto zfahre will er so fest gschuttet het dasi jedes mau zämegsackt bi 😂
  • Ich habe eine HWP und spüre die Tritte recht fest und hab sie auch schon früh gemerkt
  • Welche ssw bist du denn @Bell
  • Am Montag in der 28. Ich spüre die Bewegungen wirklich stark. Es bewegt sich aber auch viel Spass
  • Ich han au e HWP ich bin mit em erste Baby Schwanger und has sehr früeh gspüürt ab de 17ssw au wen mer vo usse Hand drufgleit het🥰
  • Ich bin aktuell in der 20. Woche, habe eine HWP und spüre leider noch nicht wirklich was 🤷‍♀️Ist wohl sehr individuell…
    Im Ultraschall am Freitag war der Kleine aber sehr aktiv 😉
  • Hatte in der zweiten Schwangerschaft eine Vorderwandplazenta und erst relativ spät Kindsbewegungen gespürt (ca.20SSW). Auch waren die Bewegungen bis zum Schluss eher gedämpft.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum