Wie lange häts Duret

Wie lang häts duret bis ihr schwanger worde sind also bim erste kind und den bim zweite?


Bi mim erste kind esches 2 mönet gange unf zack ich bin schwanger worde, jetzt gahts echli länger für es zweite über es Jahr

Kommentare

  • Ich bi zweimal grad nachem erschte zyklus schwanger worde jetzt ide zweite ss ide 23 Wuche☺️ han u glück gha bi mega stolz uf min Körper🙊
  • Bim erschte im 4. Zyklus. Bim 2. Nach genau 2 Jahr. Has de aber verlore. Jetzt beni im 2. Zyklus mach de Fehlgebort. Mau luege obs nomau klappet.
  • @simi99 o gratuliere dir:) Jah häsch wüki glück gah aber das esch au schön
  • @sunny82 ich wünsche dir viel glück das es klappt und alles guet chunt:)
  • danke dir @Lili27 ☺️☺️ Drucke fescht dumme dases bi eu au bald klappet🍀🍀
  • Mini zwei erste sind unplant gsi und nur mit eimol sex schwanger gsi .. bi de dritte bini im 4te zyklus schwanger worde
  • Mier hend 2.5 jahr brucht für üses 1. Wunder😔 jetzt übemer fürs 2. und hoffet mr hend numal glück irgendwenn...
  • Bim dr erschte SS isch es 1 joor gange und jetz sinn mr au wieder sit 1 joor dra...
  • Ich han eis Wunder..und das isch ziemli schnell gange innerhalb vu 1.5 mönet...und trotz Zyste...die het das wohl begünstigt..wie au emmr obwohl i mi hüt na froge wie da gonge esch😀
  • Bi beidne chind im 1.Zyklus🙏
  • Bi mir ischs 2.5 joor gange😅😅 jetzt 20. ssw👏🏻
  • @Mimi89 wünsch dir viel glück das es klappt:)
  • @meki_33 glückwunsch:)
    meki_33
  • @Maryon jah das amig scho erschtunlich:)
  • erschte SS 1. versuech, zweiti SS 5.versuech 😊
  • Ich has uf mich zur cho lah will Druck und Stress nöd guet für dä Körper isch. Hät wunderbar klappt ohni das ich ha müesse luege wän mini Fruchtbare Täg sind.
    Glöö
  • 3. Zyklus bim erste und bide 2. und 3. direkt im 1. Zyklus 😊
  • @Thea das ist schön:) ich frage mich was mache ich falsch wen ich so hier lese denke ich mir und ich was mache ich
  • @Lili27 jä das frogi mi au oft😔
  • Ihr mached doch nüt falsch! Gnau so wenig, wie ich was richtig mach.. das isch d Natur und die isch leider nöd fair 🙁. Ha e gueti Fründin wos jetzt 3.5 Jahr probiert het und jetzt hets klappet. Kein Grund gäh, alles abchecked… mängisch isches eifach verdammt unfair, wenn mer so lang warte mues! Ich bi sooo happy für sie, dass es jetzt klappet het! 😍
    Glöö
  • Bim 1. 1.5 Johr (i dene 1.5 Johr 1x Früheabort und 1x Eileiterschwangerschaft mit Eileiterentfernig)
    Bim zweite im 1. ÜZ und bim dritte im 2. ÜZ
    I haa müesse lerne das ich muess mim Körper vertraue und er ganz genau weiss wa das er wenn muess mache.
  • @Thea jah das esch wüki so es esch amigs umfair, aber ich säge mir immer hey ich han doch scho es Wunder bi mir wo es klappet hät, aber wen man es zweit wät denkt man oo neii wieos jetzt plötzli so lang obwohl es schnell gang esch bim erste kind, aber ich glaube mir fraue söllet lerne echli geduld ha und kei stress mache, Jah das es schön wens bi ihre nach so lange zit klappt hät:)
  • @Mimi89 jah mir müend geduld ha au wens ned eifach esch
  • Bim erstä 2.5 Jahr u bim 2. äs guets Jahr.
  • Erste isches 3 versuech und bim zweite wars surprise surprise 🤭
  • Bi mir nach 1,5 Jahr mit icsi und ivf bim 3te versuech 😊 Gründ het mer kei würklichi gfunde🤷‍♀️
  • Also 1,5 Jahr hemmers Probiert den erst mit de Künstliche hets klappt☺️ Nacher hani no gnueg igfrohreni Embryos wo ich den isetzte la fürs 2te Kind.
  • 1ss bim 1te mal leider is 18ssw vo üs gange ...

    Genau 1 Jahr später uf de Tag gnau bini de ide Ferie bide Schwigermuetter dihei wider schwanger wordä 😍 grad wider bim 1. Mal
  • Bim 1. isches 8 Mönet gange und bim 2. au gad im erste Zyklus🤷‍♀️
  • bim erste kind genau 1 johr bim zweite kind simer scho bald 4 johr dra und hed nonig gfruchtet 😅☺️
  • Ursprünglich wollte ich keine Kinder….mit 34 Jahren, plötzlich den Wunsch danach verspürt 🤷🏻‍♀️. Ich habe im Januar 2021 nach 17 Jahren zum ersten Mal den Nuvaring abgesetzt. Im November bin ich 2021 bin ich Mama geworden von einem wundervollen jungen. Ich weiss nicht genau wann es eingeschlagen hat, nur dass ich im April beim Frauenarzt war und bereits in der 9 SSW. war. Vorher hatte ich mich im Internet schlau gemacht und gelesen dass es mindestens ein Jahr dauert. Naja was soll ich sagen? Es ist gut so wie es ist und ich würde mir keine Gedanken machen, falls es doch länger dauert
  • Bi mir isch sehr schnall gange. Erste Kind nachdem ich aille abgesetzt han also 1monat. 2tes Kind unbewusst 8mönet später nach Geburt. während der Stillzeit 🙈
  • @•Elefäntli• ich hoffe das es bald fruchtet bi üch:)
  • @LaHappy Jah ist nicht so einfach aber ich denke das wird schon:)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum