Wie schwer sind eure Mädchen mit 6 jahren

Hallo zäme,
I ha mau e frag, mini tochter wird im juli 6i und isch mit dem gwicht 19 kilo. U das scho mega lang. Isch das normal?

Kommentare

  • Hoi, i ha zwar keis Meitli aber mi Bueb isch jetz 5,5 jährig und isch momentan au öbbis um die 19kilo. Ir 4 johres Kontrolle isch er 17,5 kilo gsi 😅 aso gsehsch mine isch au laaang nid würklech schwärer worde, defür aber id höchi. Die chline näme scho was si bruche und wenn öbbis nid guet wär säge sis ir 6 johres kontrolle de sicher 👍🏼
  • Danke, de bini iz gad chli erliechteret. Ja si isch ir 4 jahres kontrolle o ca 17 kilo gsie.
  • Mini ich 6i und paar mönet 17kilo und so 117cm
  • Gwicht isch im untere berich aber no nid untergwicht aber sie isch immer sho so fiin gsy also ish ihres gwicht ah ihri grössi ahpasst
  • Hallo
    Bei uns auch so… Mädchen 6 Jahre ca 17 kg
    ca 110 gross, klein und fein😂
    Denke mann muss sich nicht Sorgen machen solange die Kinder voller Energie stecken u gut essen, und sie im Allgemeinen gesund sind. Alles andere ist Statistik und auch da passen nicht immer alle rein🤷🏻‍♀️
  • Min Chline isch zwar no lang nööd 6, er isch erst 21 mönet und het aber sit fascht 1 Jahr nur 1 kilo zuegnoh...
    Mir sind scho tusig mal zum Arzt will mir so sorge hend weg sim gwicht... Er isch aber au kein super esser, es isch immer en mega krieg. sobald mittag wird bini scho nervös willi weiss was für es theater chunt mitem esse...
    Ich und min partner hend meeeega sorge immerwieder aber de Arzr meint es isch völlig normal. Sobald sie fit sind und spielet ind nöd chänklet denn isch das okay sie bruchet halt nöd viel... 🥰 Ich chume damit zwat nöd klar aber so isches nunmal 🤭
  • Oh da bini würklech beruhiget, mir hei de im mai 6 jahreskontrolle, bi de gspannt was dr kia seit.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum