Abtreiben, wer kann mir berichten?

bearbeitet 4. 03. 2022, 11:22 in Schwangerschaft
Hallo,

Ich setzt moch mit dem Thema auseinander da ich leider in dieser Situation bin.

Mich nimmts wunder was für eine Variante habt ihr gewählt und war es sehr schmerzhaft( körperlich) ?

Danke

Kommentare

  • Also ich grad 18ni wordä bin bini vo mim dazumal früsche fründ gar schwanger wordä... mir händ üs entschiede das es für eus na zfrüeh isch und mir nonig dezue bereit sind... ha mi den bim Frauearzt gmolde under hät ner de en Termin gmacht binere Frau wo den mit mir nomal gspröch gmacht hät... gfroged höt obs würkli mi wunsch isch und zeiget was es sust na für möglichkeite git ...

    Aber es isch nüt anders in frag cho ...

    Ha den von Frauenarzt tabeltte becho wo ich Vaginal ha müesse ihneh ... und de isch es de losgange mit chli chrämpf und de isch plötzlich eh chlumpe usä cho... .


    Jetzt isch es scho 12 Jahr her und mir sind jetzt verhüretet und händ 1 Chind..
    Ha na vor der Tochter im 2017 eh FG gha ide 18ssw aber Sie höt eh Herzfehler gha und hät gar nüt mit de Abrtibig zdue gha 😘 nur so als Info
  • Ich hoffe du stahsch ned alei da mit dere entscheidig 😘
  • Danke för dini info. Nei es wird en gmeinsame entscheid. Mer liebed eusi chind über alles, es wär aber s 5te. Mi ma wot sich eigentli go unterbinde, hät sich abr neut getraut. Es wär meh well mr angst hend dass mer eusne 4 nöm chönd grecht werde miteme 5. ja es isch kei eifache entscheid. Und zuesätzlich hani angst vor mega buch chrämpf.
  • Also ich ha für dschmerze was becho und es sind wie periode schmerze...
    Es tönt blöööd aber de seelisch schmerz isch de scho schlimer gsi für mich .. aber mir händs richtig entschiede
  • Ich kann dir leider nicht wirklich zum Thema Abtreibung helfen aber rein vom Vorgehen her ist es wohl mit einer FG vergleichbar, nicht? (Die selische Komponente mal aussen vor. Ich hatte 2 FGs und jeweils eine Curettage und würde immer wieder diesen Weg FÜR MICH wählen. Wenn du so Angst vor Bauchkrämpfen hast, wäre ev. das eine Option für dich? Körperlich gings mir danach nach ein paar Std. wieder gut. Psychisch hat's etwas länger gedauert. Lass dich gut beraten! Ich wünsche dir alles Gute und dass ihr den für euch richtigen Entscheid treffen könnt 🍀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum