Was meined Ihr JA oder NEIN?

I has gfühl es het en Schatte🤔
Wär ez ES+9
d2wonvradi2d.jpeg
cal3unt0jcuy.jpeg

Kommentare

  • Aso ich würd de us negativ ahluege, aber ines paar täg sötsch ja de meh wüsse 😁 druck uf jedefall duume
  • @Waschbär1993 oh weisses nöd, aber es 9 isch jo mega früeh. Isch da en früehtest? Ich bin hüt evtl es 13. Han au testet am morge und au gmeint es seg e uu schüche strich 🙈 vilich wemer lang anelueget gits ein 🤣 aber glaub fotiqualität do inne isch nöd sgliche wie du gsehsch..
  • Mayla schrieb: »
    @Waschbär1993 oh weisses nöd, aber es 9 isch jo mega früeh. Isch da en früehtest? Ich bin hüt evtl es 13. Han au testet am morge und au gmeint es seg e uu schüche strich 🙈 vilich wemer lang anelueget gits ein 🤣 aber glaub fotiqualität do inne isch nöd sgliche wie du gsehsch..

    Jo ha ebe au s‘gfühl gha woni de test agluegt ha ez wie en schatte..aber es bliebt spannend mach morn au wieder en test:)
  • @Waschbär1993 hesch zgfühl du hesch azeiche?
  • Ich wür au eher negativ sege und uf e Verdunstigslinie tippe, aber bi ES+9 isch alles na drin🍀viel Glück 🍀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum