Schimmelchääs ?

Nalan83Nalan83

668

bearbeitet 16. 03. 2022, 19:19 in Schwangerschaft
darf ich gar kei schimmelchääs esse in de schwangerschaft?? 🤤😩😩😩

i ha megaaaaa luscht uf de chääs uch liebs..
bi morn in de 12ssw



a2712510-a555-11ec-814f-c9ff889035aa.jpeg

Kommentare

  • Auf bestimmte Käsesorten wie z.B. Weißschimmel-Weichkäse wie Brie und Camembert, aber auch Blauschimmelkäse wie Roquefort oder Gorgonzola sollte in der Schwangerschaft verzichtet werden, selbst wenn (wie bei Saint Agur) die Milch vor der Käseherstellung pasteurisiert wird. 🙈 du armi... Verstah dini Lust sehr guet.. muess mi au mega zemmerisse mitem thunfish
  • @snowangel : wieso Thunfisch? De sett doch ok si oder?
  • Me chan scho aber nöd viel wegem Quecksilber (schwermetall). ich derf nur 1x i de wuche thunfisch esse wenni nöd druff verzichte chan het mini ärztin gseit.
    Aner ich würd am liebste jedetag esse.. 😩
    Nalan83S_F
  • 😩😩😩 ich weiiiis ha das alles glese gha…i ha sooooooo luscht😩…oh man muesses halt no ushalte..! jo sushi setsch jo au net esse aber damals het mini FA gseit es macht nüt so lang de fish frisch isch sets keis problem si🙄..! ha denkt villech mitm chääs 😅 chame au mau es aug zuedrücke dases doch net so schädlich isch..! aber ich lohs lieber…
    snowangel
  • @Nalan83 : ich ha mol gläse me cha z.b Gorgonzola Sauce ässe, will denn isch es erhitzt worde. Velicht isch das mol en Alternative für dich?

    Ich ha das Problem z.b mitm Salami.
    Mir het dr FA gseit ich sells ufe Pizza due, denn isch es okey.

  • Uah grad Lust becho uf chorizo 😩😔
  • Ich han damals au so luscht gha uf salami und rohschinke. Mini FA hett gseit ich sells tüüfgfrüre und wieder uftaue, denn dörfis esse😊👍 und wenns kocht isch sind die sache ja eh keis problem meh…
  • ja hey mached oi nöd verruckt... es isch ja nöd s'lebensmittel an sich giftig: sondern wenn's zB listerie enthaltet. das passiert, wenn's nöd hygienisch produziert worde isch und chunt somit bi läde wie migros oder coop quasi nöd vor.

    alles was erhitzt wird (also zB im ofe oder bi de produktion) isch unbedenktlich, aber im gfrürer überlebed d'keime. ei dose thunfisch pro wuche isch okay, für de witer gluscht chönt mer eifach uf hering, seeforelle oder makrele umstige - die sind unbedenklich. en guete! 🐠🧀
    snowangel
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum