Arbeitsweg 🚙

Tanja87Tanja87

786

bearbeitet 16. 03. 2022, 20:35 in Allgemeine Themen
Hej Ladies,

We lang isch euche Arbeitsweg und wie lang dörft er fĂŒr euch max. sii?
Nimmt mi mega wunder, da ich es tolls Jobagebot hetti, Arbeitsweg mit Auto isch aber öbbe 35 Minute 🙄

Kommentare

  • Mine isch 50 Minute. Bi aber mitem ÖV unterwegs. Nach de Trennig hani s'erst beste Jobagebot mĂŒesse ane.
    Wenni hett chöne wĂ€hle wĂ€rs maximal 30'. Aber da hesch leider sehr schnell mitem ÖV.
  • Momentan 20 Minuta, ab em Mai de 10 MinutĂ€ mit em Outo. Max. wĂ€r fĂŒr mi 30 MinutĂ€. Eifach wĂ€g dĂ€ Kids holĂ€ u bringĂ€.
  • Ich ha frĂŒener bis 1 stund 30 ka mitem ÖV.. TemporĂ€ri Stelle..
    Wenni jetzt wieder wĂŒr schaffe nimmi au max.40 min.
  • Vor em Kind hani en ArbeitswĂ€g vo 35 min ka mitem Auto hetti zwor nie wele aber wel s Team Arbet und alles so guet passt hĂ€d hani dĂ€ wĂ€g i kauf gnoh đŸ‘đŸ» und isch fö mi schlussentlech usgliche gsi 😁
  • I fahre fĂŒr is BĂŒro rund 40-60min je nach verchehr und das sit 14 Johr. Vor de Chinder 100% und jetz 1x pro Wuche und 1 tag schaffi im Homeoffice.
    Ig nime de weg gĂ€rn in chauf, wills mer sehr gfallt und ig gĂ€rn is BĂŒro gange.
  • Woni vor de Kids no 100% gschaffet ha beni metem ÖV 75 Min. pro WĂ€g ungerwĂ€gs gsi. Seti 60% schaffe gohni metem Auto und ha 40 Minute. Eg gniesse die Zyt im Auto đŸ€© GlĂŒcklecherwiis stohni praktisch nie im Stau und cha grössteteils Autobahn fahre🙂
  • Mine isch im winter mitem outo ca 10 min. Im summer 5 mitem velo.
  • MietteMiette

    528

    bearbeitet 17. 03. 2022, 15:55
    50 min mit ÖV vo tĂŒr zu tĂŒr pro Weg
  • Von TĂŒr zu TĂŒr habe ich 1h. 35min. mit dem Auto finde ich total easy. Es können nicht alle in der Nachbarschaft arbeiten đŸ€·â€â™€ïž bei einem tollen Jobangebot wĂŒrde ich bei 35min. Weg keinen Gedanken an den Arbeitsweg verschwenden. Klar ist ein kurzer Arbeitsweg viel wert und erhöht die LebensqualitĂ€t aber eben, wir sprechen von 35min., nicht 1h35min. 🙃
  • @Vermiculita da gib ich dier vollkomme rĂ€cht😊

    An alli, merci fĂŒr euchi Antworte💞
  • Dann hoffentlich viel Spass im neuen Job! 😉
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum