Magedarm grippe

ha mage schmerte und muess erbreche nebschtem schwangerschafts übelkeit😩🤢…!
Ha FA aglüt si het gmeint git nüt für schwangeri muess do dure mit tee und so..!
aber villech het mr öper tips wasi süscht cha mache?!

Kommentare

  • Itinerol dörfsch neh au in de ss.. git zäpfli und kapsle.. weiss aber nüm ob ohni rezäpt bekunnsch.. gueti besserig
    Nalan83
  • Nalan83Nalan83

    668

    bearbeitet 18. 03. 2022, 19:25
    dankeee..! ich nimme scho cariban volli dosis..isch gege übelkeit..! abee gege magekrämpf chani nüt näh
  • Ich kann dir zwar leider nicht helfen. Aber in meinem Umfeld gab es in der letzten Zeit mehrere „Magen-Darm-Infekte“, die sich dann als Corona entpuppt haben!
    Ich wünsche dir, dass es dir bald wieder besser geht! 🍀
    Ramona92
  • i ha vor öpe 6 wuche corona gha glaub net dases weder corona esch👀..! mini tochter het am mäntig ebe magedarm gha..
  • Hey ich has au ka am anfang vo de schwangerschaft.. Muesch alles chli probiere.. Tee het mir überhaupt nöd ghulfe, und s
    einzige wasi ha chöne dine phalte sind Banane gsi (zum stopfe) und Han viel instant noodle mit Fleisch und zwüschedure Salat gässe. Das het mir de magedarm mega schnell gstoppt. Viel Wasser trinke isch mega wichtig. Und weg de Übelkeite, de Tipp hani vo mini Mami.. Isch in Zitrone schiebe inebisse, Zitrone schmöcke.. Das sind mini Retter gsi, hoffentlich hilfts dir auu ❤️gueti besserigg!!
    Nalan83
  • danke liebs..ich probier das grad…!🙏🏽❤️
  • oje, gueti besserig. Has au sit 3 Täg und jetzt grad vom spital zrugg cho. ha e flüssigkeitsinfusion brucht. itinerol hends mir jetzt au verschriebe was sie säged halt das es besser wär wenn mers eifach dure staht will das züg use mues🥴😵‍💫
  • Ich het au e Flüssigkeitsinfusion kah, abwr ich het die zit gar nöd ka weg min sohn, er cha kei sekunde weg vo mir..
    Deswege hani mit Gurkesalat und viel wasser gschaffet. Has ohni infusion gschafft Gott sei dank 🤭
    Irgendwenn chunt denn nüt me use... 😂😂 Denn chasch afange alles inebiege 💪
  • Norovirus ist auch grad im Umlauf, zumindest in der Region Solothurn 😓
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum