Wie lange im Stehen arbeiten?
2
Hallo zemme
Han e frag ich befinde mich ide 15ssw.
Schaffe im Verkauf und mir sind de ganzi tag am umelaufe au ade Kasse bestaht kei möglichkeit mal churz anezhocke. 8-10 h am Tag umelaufe isch echt streng und ich merks eifach langsam. Cha mer da nöd redzuiere wenigstens so uf 70-% ? schaffe 100% Het öpper vo eu erfahrig macht das en Frauearzt? Ahja vom schwer lupfe müemer ja nöd diskutiere wies im Lebensmittel ablauft
Han e frag ich befinde mich ide 15ssw.
Schaffe im Verkauf und mir sind de ganzi tag am umelaufe au ade Kasse bestaht kei möglichkeit mal churz anezhocke. 8-10 h am Tag umelaufe isch echt streng und ich merks eifach langsam. Cha mer da nöd redzuiere wenigstens so uf 70-% ? schaffe 100% Het öpper vo eu erfahrig macht das en Frauearzt? Ahja vom schwer lupfe müemer ja nöd diskutiere wies im Lebensmittel ablauft
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
0
57
531
https://www.unia.ch/fileadmin/user_upload/Arbeitswelt-A-Z/Familie-Beruf/2020-Broschuere_Mutterschaft_dt.pdf
11
Faus du schwär muesch lüpfe cha dr FA au das "verbiete" mitm Arztzügnis. Ha bir "Schwangerschaftsmäudig" im Betrieb es Formular übercho (Arbeitsschutzgsetzt) und meh us 5 Kg darfsch während dr Arbeit nid lüpfe. Faus no e Frog hesch zu dem chasch mir gärn schribe! 😀🙈
440
De Arbetgeber isch verpflichtet dir e Sitzendi tätikeit zOrganisiere. Wür umbedingt mal sReglement vom Mutterschutz durelesse z.B bi de SECO das Isch vom Bund us und det staht alles drin.