NIPT

Hallo Zemme:-)))
Ich han e frag. Und ja ich weiss das es jede selber wüsse muess, jedoch möchti gern eui Erfahrige dezue ghöre. Han nöchst Wuche die erst gross Kontrolle🙈🥰Und mini Frag isch, wer vo eu het alles de NIPT Test gmacht? Was sind vor und nachteil? Mir chöne eus eifach nonig entscheide...

Kommentare

  • Wir haben uns für den NIPT Test entschieden, weil ich nicht eingesehen habe, dass mir jemand eine Nadel in meinem Bauch steckt. Er geht schnell und ist auch ziemlich zuverlässig, ausserdem hab ich dadurch das Geschlecht erfahren
  • Ich ha en bi allne 3 chind gmacht. für eus isch aber immer klar gsi wie eusi reaktion je nach resultat wird sie. und ich ha mich natürlich als zweits au immer gfreut das mer scho frühe gwüsst hend was es git ;-)
  • Wir haben ihn gemacht, da wir aufgrund meines Alters ein erhöhtes Trisomie-Risiko hatten.
    Für uns war es die richtige Entscheidung.
  • aber übernimmt das krankekasse?👀 i ha gmeint weme bide nackefaltemässig öpis uffäligs gshet und bluetentnahm denne chame das mache und wird au übernoh vode krankekasse. 🤔i würds ebe au gern mache.
  • Mer hends au gmacht, Nackefallte esch 2.5 gsi aber de Bluettest unufällig.
    KK het alles zahlt.
  • mir hend üs geg de NIPT entschiede. Nackefalte isch 1.4 gsi. mit alter und Bluetwert aber unter 1:1000 den würs KK aber zahle. hend aifsch 1:1000 für T21 ka 13&18 isch 1:38000 gsi. i han den aifsch druf vertraut das mit de Nackefaltemessig alles guet isch. und es isch au soo gsi. für mi heti sich au nüt am ergebnis gänderet.
    i finde persönlich muss meh aifach vorab wüsse wie meh sich entscheidet wen meh sergebnis het.
  • @Nalan83: Die Krankenkasse übernimmt die Kosten, wenn das Risiko nach dem ETT höher als 1:1000 ist.
    Nalan83
  • Jetzt bim 3. chind hets KK ufgrund vom alter zahlt. bi de erste 2 chind hend mirs sälber zahlt. mer hends unabhängig vom ETT so oder so gmacht.
  • Wie vil het denn der NIPT koschtet? Mier uberlegge üs das ebe au. Zgschlecht möchtemer aber nit wisse
  • @Miette also bi mim Frauenarzt kostet de 550.- isch wahrschinlich überall anderst.
  • Ich han en au gmacht wil mir die Berechnige 1: xx zu ungnau gsi isch. Au weg mim alter isch es eifach 1:600 gsi. Ich ha die Teisomie 21,13,18 welle komplett isschlüsse. Bi 13+18 isches nöd überlebensfähig. Ich han au 550.- zahlt und fürs Gschlächt zum wüsse na 150.- extra. Wie scho öbbert gseit het bi under 1:1000 zahlts der KK. Bi mir isch nacher alles guet use cho. Dnackefalte isch 1,3mm gsi. Nacher hani zu jedem Untersuech total entspannt chöne ga.

    Bim nextemal wirdi de Nipttest scho früehner mache. Ca 11ssw und den grad sersttrimesterscreenig.

    Bi mir hets im Lanbor bim Nipttest en ungültige test geh und den hanis nomal müesse mache😩 am schluss hani sErgebnis erst öbbe i de 15 ssw gha.
  • Liebe Mamis und werdende Mamis, ich hab den Test nur gemacht weil die Ergebnisse vom Bluttest von Trisomie 13 &18 bei mir zu 1:26 waren. Ursprünglich wollte ich nur für mich ausschliessen dass er nicht Trisomie 21 hat, da es mein Neffe hat. Egal was bei dem Test raus gekommen wäre, mein Sohn wäre bei mir, mit seinen vor und Nachteilen!!! Man muss aufhören Gott spielen zu wollen, früher wussten die Frauen nichts! Wir machen uns heute viel zu viele Gedanken. Die Oberärzte haben mich mit fragen belästigt was wir tun möchten bei einem negativen Ergebnis! Jeder muss selber entscheiden, ABER wenn es nicht unbedingt notwendig ist, macht diesen Test bitte nicht. Geniesst die Zeit in eure Schwangerschaft und ganz ehrlich, wir hatten 3 Ärzte die, die nackenfalte anders gemessen haben. In diesem Sinne gute Nacht
    meki_33maledivenFüxliPatricia1909snowangel
  • @LaHappy Ich denke nicht, dass es darum geht Gott zu spielen, sondern einfach zu wissen, auf was man sich Einstellen muss. Wüsste ich, dass mein Kind Trisomie 18 oder 13 hat, möchte ich mich doch darüber informieren können, wenn ich die Chance dazu habe. Was gibt es für Lebenserwartung, Optionen, was erwartet mich,Organspende…? Klar gibt es viele Erkrankungen/Syndrome die erst bei der Geburt entdeckt werde, aber kann ich die häufigsten Chromosomenfehlbildung ausschliessen ist das doch schon etwas.
    Nalan83Zireael
  • Ich finde auch es geht nicht darum Gott zu spielen. Ich finde es sehr schade das viele Ärzte nicht richtig aufklären und es nur um die Trisomie 21 geht. Bei der Trisomie 21 kann das Kind ein normales Leben führen.

    Bei Trisomie 13 und 18 hat das Kind praktisch keine Überlebens Chancen und Stirbt noch im Mutterleib oder kann am Leben erhalten werden für ein paar Jahre. Da finde ich falls der Test notwendig ist die Abklährung/ Aufklährung sehr wichtig. Da bei diesen Trisomien auch das Leben der Mutter gefärdet sein kann.
    Klar ist es jedem selbst überlassen was er tun möchte.
    BellGänseblümchenMiette
  • Mir händ en nöd gmacht gha, au wänn mer händ müesse is Spital en untersuechig go mache gah wel er nume 1 Nabelschnuerarterie gha het statt zwei.
    Mir händ en nöd wele mache wel mir immer so igstellt gsi sind: Mir händ en lieb, egal wie er uf d'Wält chunt ☺️
    meki_33snowangel
  • Ich halte nichts von diesem NIPT-Test. Mein Sohn hatte einen ganz seltenen Gendefekt und dieser Test wäre völlig unauffällig gewesen! Der NIPT kann nur Chromosomenstörungen erkennen. In erster Linie geht es um Trisomie 21.
    Viele Paare wiegen sich meiner Meinung nach nach dem Test in falscher Sicherheit. Leider kann kein diagnostisches Verfahren auf der Welt, auch die Fruchtwasserpunktion nicht, ein gesundes Kind garantieren.
    meki_33snowangel
  • und früher hatte man keine kaiserschnitte, keine ultrschalls und keine schmerzmittel... da war die welt noch in ordnung 😉
  • @Celeste oh die aussage ist recht provokativ! Vor allem mit die „Welt war noch in Ordnung“. Die Sterblichkeit bei Geburten waren aber auch deutlich höher. Viele Frauen starben bei der Geburt oder gesunde Kinder erlitten Schäden bei der Geburt. Ich bin dankbar, gibt es die möglichkeit von KS, US und Schmerzmittel.
    (Und dir ist bewusst, dass der 1. KS im 15 Jahrhundert durchgeführt wurde?)
    Nalan83
  • @Miette das war ja auch ironie! ich bezog mich auf die vorherigen nachrichten, wo von "gott spielen" und schicksalsergebenheit die rede war.
  • @Celeste Haha. Sorry! Dachte jetzt, gibt vielleicht wirklich solche einstellungen🙈🙈🙈. War einfach nur entsetzt. Excüse
    Celeste
  • Naja da es mini erst schwangerschaft isch, han ich kei erfahrig demit gha. Ab sofort wür ich grad de NIPT mache demit ich nöd schlaflosi, apettitlosi Nächt meh han. Wenn bim ersttrimesterscreening schlechti wert ussechömet, gahts eim eifach sehr schlecht.Und de NIPT isch 99% sicher .
    Nalan83ZireaelCeleste
  • Macht grad hli angst und schlechts gwüsse wenni mir die sache da liesse... 😔
  • @snowangel Nei mueschder keis schlechts gwüsse mache🥰 ich find es chunt immer uf Usgangslag a. Alter vorherigi fehlgeburte etc. Ich ha z.B 2 FG gha und rein vo mim Alter her isch de Nipt schlechter usgfalle. Und woni de Nipt gmacht gha het, hets Labor na en Panne gha😞 das isch ewigs gange. Nextmal würi au wie @enelaa94 grad zerst de Nipt mache und sScreening zämme. Wie gseit es chunt chli uf dVorgschicht a und uf die gueti Beratig vom FA. Find aber ussage wie Gottspiele ganz müehsam, will 2Fehlgeburte Künstlichibefruchtig und en schlechte Wert bim Erstrimesterscreening isch Psychisch nöd ohne gsi für mich. Da hani welle Trisomie 13 und 18 usschlüsse will mer bi mir weg FG vomen Gendefekt het chöne usgah. Und natürlich au sRisiko für mich und sBaby vo 13+18 usschlüsse und kei Todgeburt riskiere.

    Nalan83Bell
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum