Jungi Mamis umgäbig Uster gsuecht

Hoi zämme :)
Ich bin d Alina, 25gi und han zwei Jungs im Alter vo 2,5Jährig und 1,5Jährig💙
Da ich di erst im Fründeschreis bin wo Chind het und alli lieber uf Partys oder go Shoppe gönnd suech ich uf dem Weg es paar jungi Mamis wo Ziit und Lust hend zum abmache, quatsche, käffele und das d Chind zämme chli spile chönnd🥰
Falls ihr eu ahgsproche fühled meldet eu doch🥳
Schöne Sunntig allne🤗

Kommentare

  • Hoi Alina☺️ Mir sind vo Grüninge mini Tochter isch 9 Monet alt und bi jetzt ide zweite schwangerschaft ide 24 Wuche☺️ Ich mache ab und zue mal was mit junge mamis wenn wetsch chasch mer gern mal schriebe 😇
    Alin
  • Hallo Alina :-) ich habe einen Bub, 3 Jahre und kommen aus der Nähe von Uster... wir würden uns sehr freuen über neue Spielgefährten und Freunde... wir freuen uns auf eure Antwort. Lg 😊💐😊
  • Hallo
    Ich bin 22 und mini tochter 2.5 jährig. Sind vo nürensdorf und hend es aito, sind also flexibel. Ich bin au die erst mit kind, drum wärs no cool anderi mamis z ha
  • Hoi zäme🤗
    Mini beide Meitlis (8 Mt und 2.5 J) sind au vo Uster und freued eus immer zum anderi Mamis und Kids kennelerne😊
    Hits scho en WA-Chat oder öpis?
  • Hoi zäme, hab es Meitli 2j und en Bueb 8mnt. Mir sind us Adliswil abr flexibel unterwegs. Mir würdet eus au uf treff freue. Uf spielplatz, Kaffee usw... lg
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum