@samira. jo esch bez schwierig mitere zwei jährigi tochter😅…! aber ich bi jetzt für zwei wuche zu miner mam und si luegt uf mich und uf die chlini zum glück cha mi
schohne ligge viel…sit zwei täg kei bluetig meh..zum glück🙏🏽🧿🍀…mau luege..!
Üse LEAN isch gester namittag gsund uf d‘wäut cho😍Mir hei di Huusgeburt sehr guet erläbt u vorauem eifach itze ds zäme si daheime gniesse mr sehr😘Ha 4.15 wehebeginn gha so au 10-15 min. um di 6i isch d’hebamme da gsi u het ungersuecht. Dr muettermund isch afe 1cm offe gsi. När hei sech d‘weheabständ chli vergrösseret u sie isch de nomau hei u mir si um di 9.00 ga loufe. De si d‘wehe wieder i 10min abständ cho aber no sehr erträglech. I ha am 11.30 mit dr hebamme tel u mir hei gseit tüege am 13.30 wieder tel.we sech bi mir nid meh tuet😉 chum abghänkt si d‘wehe intensiver u au 6min cho, so dasi churz vor de 12.00 ar hebamme ha bscheid gä, das sie ender söu cho.
13.30 isch während ere weh d‘fruchtblase platzt u d‘hebamme zum glück scho ufem wäg. Ha de bereits 5-6 cm eröffnet gha.
När ischs ziemli intensiv worde u dr lean isch de 14.23 nach 4presswehe cho🥰
Momentan gohts ganz guet grad die 2letzte täg mit em kreislauf chli
Hüt habi wuchewechsel 29ssw bini jetzt sho🫣 finde isch no mega schnell dure gange
Bi üs gseds ähnlich wie bi @Fabi88 us aber mues au säge bruch eig nur kinderwage ,badwanne und chlinichkeite da ich ja erst letzt jahr tochter becho ha
Momentan blibt baby chli uf de strecki da mir voll am baue sind Garte + es zusätzlichs Zimmer az huus
Mah und ich sind am abe grad kaputt 7tag wuche ish momentan program 😅
halloo zämä das dönt ja mega spannend bi öich 😍 i starte am mänti i di 37 ssw es geit langsam am ändi zue. hüt heimrr dr ganz tag grumt... chleider vo de ching ussortiert u dr estrich grumt hei grossi gsteu ine da wo aues chlei organisierter isch jetzt. si ersch gad umzoge ines huus git viu zdüe 😁 u ha e extreme nesttrieb grad momentan muess aues erledigt si.. ah ja e grosse pool heimer ono ufgsteut im garte ab morn chöimer im garte bade... mini 2 buebe fröie sech scho sehr. 😘🥳
Kommentare
430
669
schohne ligge viel…sit zwei täg kei bluetig meh..zum glück🙏🏽🧿🍀…mau luege..!
11
Wünsch Euch allne e schöns Weekend. Mir gönt hüt go Babymöbel kaufe und Kinderwage 🥰
340
141
13.30 isch während ere weh d‘fruchtblase platzt u d‘hebamme zum glück scho ufem wäg. Ha de bereits 5-6 cm eröffnet gha.
När ischs ziemli intensiv worde u dr lean isch de 14.23 nach 4presswehe cho🥰
1
11
669
11
Mir gohts guet 😊
Bi in de 24 Wuche 🥰
Gli gömer go hole.
Nächst Wuche wirds Zimmer gstriche 🥰😍
Wie gohts dir so?
340
430
Hüt habi wuchewechsel 29ssw bini jetzt sho🫣 finde isch no mega schnell dure gange
Bi üs gseds ähnlich wie bi @Fabi88 us aber mues au säge bruch eig nur kinderwage ,badwanne und chlinichkeite da ich ja erst letzt jahr tochter becho ha
Momentan blibt baby chli uf de strecki da mir voll am baue sind Garte + es zusätzlichs Zimmer az huus
Mah und ich sind am abe grad kaputt 7tag wuche ish momentan program 😅
340
151