Geschenk für das 2. Kind

Hallo zäme
I sueche Ideene für Gschenkli für es 2. Bebe. Nachem erste het me ja scho so vieles übercho. Viellicht het öper e gueti Idee?
Danke 1000!

Kommentare

  • S Beste Gschänk zum 2. Kind ha ich en Dieci-Pizza-Guetschii gfunde 😅 Mer chunt zum Teil so nöd zum Choche mit Zwei 🙈
    CelesteDepsy
  • E Erinnerigsbox findi au e gueti Idee oder allgemein Guetschii für Kleider, Coop usw.
    Depsy
  • Danke für dini Ideene 😊
  • Ä säubergmachti windläturte u villech äs personalisierts nuschäli
    Depsy
  • CelesteCeleste

    136

    Symbol
    bearbeitet 10. 08. 2022, 15:16
    SHAYENNE schrieb: »
    S Beste Gschänk zum 2. Kind ha ich en Dieci-Pizza-Guetschii gfunde 😅 Mer chunt zum Teil so nöd zum Choche mit Zwei 🙈

    haha das isch super 😃 filich tatsächlich es chlises survival-kit... guetschii für ässenslieferig, kino zu zweit (mit babysitting-guetschii), chopfwehtablette usw. 😉 mit es paar anderne gschenkli schön ime chörbli dekoriert.

    oder, fallt mir grad ih: es gmüesabo. mir händ das früener mal gha, denn kriegsch wüchentlich vom puur frisches gmües und musch nöd schleppe!

    filich gitz suschtigi abos wo sich direkt uf babies beziend? müsst mer mal google...

    oder susch selber abüte: es breili-abo, wo mer de familie in regelmässige abständ breilis zum igfrüre bringt. oder jede fritig e lasagne demitz nöd choche münd. d'möglichkeite sind eigentlich endlos 😃
    Depsy
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum