Kind träumt weint und zittert am körper

Hallo zäme,
I ha mau e frag.
Mi sohn(3) erwachet mängisch gränend,
U den zitteret si ganz körper, geit 5-10 min bis er sech beruhiget. Den isch aus ume guet u schlaft witer. Mir macht zittere angscht. Kent das öper?

Kommentare

  • Das hämmer au scho paar mal erläbt .. Sie isch im Januar 3 wordä ... es fangt mit brüelle ah und sie schlat au um sich umä und gat au öppe 5 min bis sie sich beruhigt hät (aber sie hät dAuge immer gschlossä )

    Bi mir isch es auä de Nachtschrek wo sie mom hät .. so öppe 1-2 ode wuchä.

    Viel chani ned mache da sie gar ned reagiert und ich lueg eifacht das sie sich ned chan weh mache 😅 de sie isch de würkli wie eh Muni und schlat so um sich umä 😆 1 mal hani scho mega panik gha ... vorallem ebe will sie ned uf mich reagiert
  • Das hämmer au scho paar mal erläbt .. Sie isch im Januar 3 wordä ... es fangt mit brüelle ah und sie schlat au um sich umä und gat au öppe 5 min bis sie sich beruhigt hät (aber sie hät dAuge immer gschlossä )

    Bi mir isch es auä de Nachtschrek wo sie mom hät .. so öppe 1-2 ode wuchä.

    Viel chani ned mache da sie gar ned reagiert und ich lueg eifacht das sie sich ned chan weh mache 😅 de sie isch de würkli wie eh Muni und schlat so um sich umä 😆 1 mal hani scho mega panik gha ... vorallem ebe will sie ned uf mich reagiert
  • 397d48e0-da7a-11ec-89c2-2916e07ab42f.jpeg
    Sie weiss am nächste Tag nie was gsi isch... drumm de Nachtschrek
  • 3b2616e0-da7a-11ec-89c2-2916e07ab42f.jpeg
    Sie weiss am nächste Tag nie was gsi isch... drumm de Nachtschrek
  • 3b6087d0-da7a-11ec-89c2-2916e07ab42f.jpeg
    Sie weiss am nächste Tag nie was gsi isch... drumm de Nachtschrek
  • 3ba2e800-da7a-11ec-89c2-2916e07ab42f.jpeg
    Sie weiss am nächste Tag nie was gsi isch... drumm de Nachtschrek
  • 45cb2810-da7a-11ec-89c2-2916e07ab42f.jpeg
    Sie weiss am nächste Tag nie was gsi isch... drumm de Nachtschrek
  • Oh danke fiu mau, de bini froh. Chöi si das verwachse?
  • Oh danke fiu mau, de bini froh. Chöi si das verwachse?
  • Also ebe mini isch na nie verwached ... au wenni sie ufhebe oder chli bewege und nach ohr rüefe 🤔 sie pfusst de nach dem ganze eifach witer als wär nüt gsi
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum