Antibiotika während SS

Hallo zäme ☺️

Ich bi jetzt iner 12 SSW🥰 und blöderwis hani en Angina übercho.
Dr FA hetmer es Antibiotika verschriebe. Het aber au gseiht dass ich dass nit müesst näh, wenni gar nit will, är würdis aber ahrate.
Han rächt starchi Hals- und Ohreschmerze:)
Und bin jetzt verunsichert, willer gseiht het ich müessi nit aber chönni🤷🏼‍♀️☺️😅

Darum mini Frag het vo euch au scho äper während dr SS Antibiotika miesse näh?☺️

Danke

Kommentare

  • Ich musste gerade nach einer OP fünf Tage Antibiotikum intravenös bekommen. Bin zwar schon im dritten Trimester, macht aber grundsätzlich wohl nicht so einen Unterschied…

    Hast du mal bei embryotox nach dem konkreten Antibiotikum geschaut?

    Ist halt immer zweischneidig… aber manchmal ist ein Medikament halt leider doch die bessere Wahl, auch für den kleinen Wurm 🤷‍♀️
  • Ig ha i minä SS mehrmaus wäg Blasäentzündigä müessä Antibiotika näh. Mini Ching si gsund u munter uf d'Wäut cho.
  • Ig ha i minä SS mehrmaus wäg Blasäentzündigä müessä Antibiotika näh. Mini Ching si gsund u munter uf d'Wäut cho.
  • Ig ha i minä SS mehrmaus wäg Blasäentzündigä müessä Antibiotika näh. Mini Ching si gsund u munter uf d'Wäut cho.
  • Ig ha i minä SS mehrmaus wäg Blasäentzündigä müessä Antibiotika näh. Mini Ching si gsund u munter uf d'Wäut cho.
  • Ig ha i minä SS mehrmaus wäg Blasäentzündigä müessä Antibiotika näh. Mini Ching si gsund u munter uf d'Wäut cho.
  • Ig ha i minä SS mehrmaus wäg Blasäentzündigä müessä Antibiotika näh. Mini Ching si gsund u munter uf d'Wäut cho.
  • Ig ha i minä SS mehrmaus wäg Blasäentzündigä müessä Antibiotika näh. Mini Ching si gsund u munter uf d'Wäut cho.
  • @eulle116 oije was hesch den ver en OP kah?

    ja hami ets au entschiede verses z näh. willi streptokokke han vercho und di ver z chind vil gfährlicher sind als z antibiotika.
    vor allem das antibiotika eoni han staht eigentli überall sigi sehr guet verträglich 🤷🏼‍♀️

    @Sti ah wirkli? schön 🥰ja glaube isch gar nit soo schlimm jenach antibiotika. wird glaubs meh ghypped im
    internet etc.
  • Ich hatte eine Abszess-OP und da auch Streptokokken gefunden wurden, bekam ich sechs Tage Co-Amoxi…
  • @eulle116 oije nei du armi🙈

    ja ha au das antibiotika. und ha ets gläse sigi wirkli sehr unbedänklich das antibiotika ☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum