Früh schwangerschaft keine symptome wer auch?

Hallo zäme
Hät öpper vo eu au e schwangerschaft gha am afang phni symtpom?

Kommentare

  • Ech han au keine Symptome gha. Gar kei Azeiche werkli null. Erscht wo mini mens usbliebe esch, hani den gwösst ech be schwanger.
    stefie
  • Ech han au keine Symptome gha. Gar kei Azeiche werkli null. Erscht wo mini mens usbliebe esch, hani den gwösst ech be schwanger.
  • Ech han au keine Symptome gha. Gar kei Azeiche werkli null. Erscht wo mini mens usbliebe esch, hani den gwösst ech be schwanger.
    stefie
  • Ech han au keine Symptome gha. Gar kei Azeiche werkli null. Erscht wo mini mens usbliebe esch, hani den gwösst ech be schwanger.
  • Ech han au keine Symptome gha. Gar kei Azeiche werkli null. Erscht wo mini mens usbliebe esch, hani den gwösst ech be schwanger.
  • Jo bi mir sins beidi mol eigentli ohni symptom gsi und au sus im 1. Trimester nöd viel gmerkt, was eim amel au verunsicheret..
  • Ich han au null Symptom gha, bi allne drü SS. Mir isch ersch ab de SSW 7 schlächt worde 😊
  • Oke super danke eu vielmals brüst au nie gwachse dmfal?und wüsed ihr das gad defmr kiri esse?
  • Brustspanne hani erst ab wuche 12 gha, also jetz immerno. Bi de erste Ss magi nüm erinnere, has aber glaub weniger gmerkt als i de 2te..
  • Brustspanne hani erst ab wuche 12 gha, also jetz immerno. Bi de erste Ss magi nüm erinnere, has aber glaub weniger gmerkt als i de 2te..
  • Arijeta hesh den du danach na symptom becho du hesh ja gshriebe heshes anhand vode fehlende mens gmerkt abr danach nieme was choh?
  • Bin jetzt iner ssw 13 und han bis jetzt au fast kei symptom kah.
    gnüsse das ets eifach und hoffe gaht so witter 😂🥰🥰🥰
  • ich han z.b. ide letschte früh-ss symptom gha, brüscht hend wahnsinnig weh ta und sind gross worde und isch de aber e fehlgeburt gsi.. es muess gar nüt heisse.
  • ich han z.b. ide letschte früh-ss symptom gha, brüscht hend wahnsinnig weh ta und sind gross worde und isch de aber e fehlgeburt gsi.. es muess gar nüt heisse.
  • ich gspür bis jetzt au nüt, chli ufbläht aber sus nix. ide erste ss hani au mega brustschmerze gha, das het denn aber innere FG gendet.
  • Super danke eu😊
  • 📌 ich lese mal mit
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum